Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндреєва, В.М.-
dc.contributor.authorAndreeva, V.M.-
dc.date.accessioned2024-02-27T08:52:27Z-
dc.date.available2024-02-27T08:52:27Z-
dc.date.issued2024-01-23-
dc.identifier.citationАндреєва В.М. Організаційно-педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми : Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта / Кер. : докт. пед. н., проф. Лесіна Т.М. – Ізмаїл, 2024. – 134 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2035-
dc.descriptionPreschool age is an important stage in the development of environmental education of the individual. At this age, the child begins to separate himself from the environment, an emotional and valuable attitude towards the environment develops, the foundations of the moral and ecological positions of the individual are formed. Environmental education has become an integral part of preschool pedagogy. The task of every teacher is to master the methods of environmental education, techniques and means of forming moral feelings and civic responsibility for the preservation of the Earth's life in preschoolers. The purpose of the work is to theoretically investigate and substantiate the organizational and pedagogical conditions of environmental education of older preschool children. The object of the research is environmental education of preschool children. The subject of the research is the organizational and pedagogical conditions of environmental education of children of older preschool age. The practical significance of the obtained results is determined by the fact that the materials presented in the work can be used by students studying "preschool education", teachers of preschool education institutions, educators, etc. The following research tasks were completed in the master's thesis: 1) environmental education is characterized as an important area of educational activity in preschool; 6 2) an analysis of key concepts for the study was carried out: environmental education, environmental consciousness, ecological culture of older preschool children; 3) the peculiarities of the formation of sensory and ecological ideas of preschoolers are highlighted; 4) the pedagogical and psychological conditions of environmental education of preschoolers are specified; 5) the peculiarities of the use of experimental activities as a means of developing environmental education of preschoolers are disclosed; 6) the specifics of the formation of ecological culture through the use of folk tales are characterized; 7) analyzed the features of environmental education of preschoolers through involvement in research activities The experimental base of the research is the Artsysk pre-school institution nurserykindergarten No. 5 "Rosinka" of the Artsysk City Council.uk_UA
dc.description.abstractДошкільний вік - важливий етап у розвитку екологічного виховання особистості. У цьому віці дитина починає виокремлювати себе з довкілля, розвивається емоційно-ціннісне ставлення до навколишнього середовища, формуються основи морально-екологічних позицій особистості. Екологічна освіта стала невід’ємною частиною дошкільної педагогіки. Завдання кожного педагога - оволодіти методикою екологічної освіти, прийомами і засобами формування у дошкільнят моральних почуттів і громадянської відповідальності за збереження життя Землі. Мета роботи – теоретично дослідити та обґрунтувати організаційнопедагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження - екологічне виховання дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Практичне значення одержаних результатів визначається тим, що матеріали, представлені в роботі, можуть бути використані студентами, що навчаються за напрямком підготовки «дошкільна освіта», педагогами закладів дошкільної освіти, вихователями тощо. У магістерській роботі виконано такі завдання дослідження: 1) охарактеризовано екологічну освіту як важливий напрям освітньої діяльності в дошкіллі; 2) здійснено аналіз ключових для дослідження понять: екологічна освіта, екологічна свідомість, екологічна культура дітей старшого дошкільного віку; 3) виокремлено особливості формування сенсорно-екологічних уявлень дошкільників; 4) конкретизовано педагогічні та психологічні умови екологічного виховання дошкільників; 5) розкрито особливості використання експериментальної діяльності як засобу розвитку екологічного виховання дошкільників; 6) охарактеризовано специфіку формування екологічної культури через використання народних казок; 5 7) проаналізовано особливості екологічного виховання дошкільників через залучення до дослідницької діяльності Експериментальна база дослідження - Арцизький заклад дошкільної освіти ясла-садок №5 «Росинка» Арцизької міської ради.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectекологічна свідомістьuk_UA
dc.subjectекологічна культура дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectекологічне виховання дошкільниківuk_UA
dc.subjectecological educationuk_UA
dc.subjectecological consciousnessuk_UA
dc.subjectecological culture of older preschool childrenuk_UA
dc.subjectecological education of preschoolersuk_UA
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational and pedagogical conditions of environmental education of older preschool childrenuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 Дошкільна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрєєва.pdfОрганізаційно-педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку929.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.