Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2038
Назва: | Патріотичне виховання дітей перед шкільного віку засобами мистецтва |
Інші назви: | Patriotic education of preschool children by means of art |
Автори: | Царалунга, Ольга Петрівна |
Ключові слова: | патріотичне виховання передшкільний вік мистецтво патріотичні почуття виховне значення фольклору patriotic education preschool agе art patriotic feelings educationa lvalue off olklore |
Дата публікації: | 23-січ-2024 |
Бібліографічний опис: | Царалунга О. П. Патріотичне виховання дітей перед шкільного віку засобами мистецтва : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми : Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта / Кер. : докт. пед. н., проф. Лесіна Т.М. – Ізмаїл, 2024. – 124 с. |
Короткий огляд (реферат): | АНОТАЦІЯ У кваліфікаційній роботі, яка має назву «Патріотичне вихованнядітейпередшкільноговікузасобамимистецтва». Розглянута тема дослідження відрізняється своєю актуальністю, бо в умовах сучасної реальності, соціальний контекст виховання стає особливо актуальним, оскільки суспільствопотребуєспособівізасобівзалученняпідростаючого поколіннядозагальноприйнятихнорм поведінки.Так,одним із найважливішихнапрямівкомплексногопроцесувихованнядітей дошкільноговікустаєпатріотичневиховання. Кваліфікаційнароботаміститьусобірезультатитеоретичного та емпіричного дослідження. Теоретична частина роботи розкриває сутність дослідження патріотичного виховання дітей передшкільноговіку.Такожрезультатитеоретичногодослідження розкривають сутність та потенціал морально-патріотичного вихованнядошкільниківрізнихвіковихгрупвумовахреалізації БКДО. Методичний аспект вивчення теми роботи дозволив окреслити особливості патріотичного виховання дітей передшкільноговікузасобамимистецтва.Зазначенаінформація може бути використана педагогами ЗВО у своїй практичній, педагогічнійдіяльності. Досить важливою у роботі є наявність результатів дослідженняпатріотичноговихованнядітейпередшкільноговіку.У кваліфікаційній роботі магістра надається детальна характеристикадосліджуванняпроблемиреалізаціїсформованості патріотичнихпочуттіву дошкільників.Практичначастина роботи містить у собірезультати дослідно-експериментальна роботазреалізаціїорганізаційно-педагогічнихумоврозвиткууяви пропатріотизмудітейстаршогодошкільноговіку. Зарезультатамиемпіричногодослідження,буловстановлено, щонеобхідністьплануваннятаорганізаціїроботизпедагогами щодо розвитку когнітивного, діяльнісного, рефлексивного компонентаготовностідорозвиткууявленьпропатріотизмудітей дошкільноговіку,роботизбатькамищодоформуванняуявленьу галузіпатріотичноговихованняудітейдошкільноговіку,здітьми шостогорокужиттязрозвиткууявленьпропатріотизмтароботизі збагаченнярозвиваючогопредметно-просторовогосередовища. Отримані результати емпіричного дослідження надали практичне значення кваліфікаційній роботі.За допомогою них, педагогЗВО зможепідібрати для себеоптимальний напрямок організаціїзанять. Узагальнюючи,требавідмітити,щоданароботаствореназ метою надання глибокого розуміння сучасних навчальних тенденцій у розумінні патріотичного виховання дітей передшкільноговікузасобамимистецтва. |
Опис: | SUMMARY Inthequalifyingworkentitled"Patrioticeducationofpreschool childrenbymeansofart". Theconsideredtopicofresearchdiffersinitsrelevance,because intheconditionsofmodernreality,thesocialcontextofeducation becomesespeciallyrelevant,sincesocietyneedswaysandmeansof involving the youngergeneration to generally accepted norms of behavior.Thus,oneofthemostimportantareasofthecomplexprocess ofraisingpreschoolchildrenispatrioticeducation. Thequalificationworkcontainstheresultsoftheoreticaland empiricalresearch.Thetheoreticalpartoftheworkrevealstheessence ofthestudyofpatrioticeducationofpreschoolchildren.Also,theresults ofthetheoreticalresearchrevealtheessenceandpotentialofmoraland patriotic education ofpreschoolers ofdifferentage groups in the conditionsoftheimplementationofBKDO. Themethodicalaspectofstudyingthetopicoftheworkmadeit possibletooutlinethepeculiaritiesofpatrioticeducationofpreschool childrenbymeansofart.Thespecifiedinformationcanbeusedby teachersofhighereducationinstitutionsintheirpractical,pedagogical activities. The availability ofresearch results ofpatriotic education of preschoolchildrenisquiteimportantinthework.Themaster'sthesis providesadetaileddescriptionoftheproblem ofrealizingtheformation ofpatrioticfeelingsinpreschoolers.Thepracticalpartofthework contains the results ofresearch and experimentalwork on the implementationoforganizationalandpedagogicalconditionsforthe developmentofthe imagination ofpatriotism in children ofolder preschoolage. Accordingtotheresultsofempiricalresearch,itwasestablished thatthe need to plan and organize work with teachers on the developmentofthecognitive,activity,reflectivecomponentofreadiness to developideasaboutpatriotism inpreschoolchildren,workwith parentsontheformationofideasinthefieldofpatrioticeducationin preschoolchildren,with children in the sixth yearoflife on the developmentofideasaboutpatriotism and workon enriching the developingsubject-spatialenvironment. Theobtained resultsoftheempiricalresearchgavepractical significanceto thequalificationwork.Withtheirhelp,asecondary schoolteacherwillbeabletochoosetheoptimaldirectionforthe organizationofclasses. Summarizing,itshouldbenotedthatthisworkwascreatedwith theaimofprovidingadeepunderstandingofmoderneducationaltrends intheunderstandingofpatrioticeducationofpreschoolchildrenby meansofart. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2038 |
Розташовується у зібраннях: | 012 Дошкільна освіта |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Маг. Царалунга О..docx | Патріотичне виховання дітей перед шкільного віку засобами мистецтва | 200.65 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.