Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗамашкіна, О.Д.-
dc.contributor.authorZamashkina, O.D.-
dc.date.accessioned2018-04-18T12:13:59Z-
dc.date.available2018-04-18T12:13:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗамашкіна О.Д. Соціалізація дітей-сиріт в умовах закладів інтернатного типу засобами соціально-педагогічної діяльності фахівця // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 62-66.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/203-
dc.descriptionThe article proves, that the most essential organizational form of the maintenance of children-orphans in boarding-school establishments is a model of social-psychological-pedagogical maintenance, which includes expert- prognostic, diagnostic, informative-technological, organizational-administrative and staff-oriented components.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено своєрідність процесу соціалізації дітей-сиріт в умовах закладів інтернатного типу; аргументовано, що найбільш педагогічно доцільною організаційною формою супроводу дітей-сиріт у таких закладах є модель соціально-психолого-педагогічного супроводу, що передбачає експертно- прогностичну, діагностичну, змістовно-технологічну, організаційно-управлінську і кадрову складові.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;33-
dc.subjectдіти-сиротиuk_UA
dc.subjectзаклади інтернатного типуuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectchildren-orphansuk_UA
dc.subjectboarding-school establishmentsuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.subjectsocial-pedagogical activityuk_UA
dc.titleСоціалізація дітей-сиріт в умовах закладів інтернатного типу засобами соціально-педагогічної діяльності фахівцяuk_UA
dc.title.alternativeSocialization of children–orphans in boarding-school establishments by means of social-pedagogical activity of expertsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf188.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.