Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/204
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Звєкова, В.К. | - |
dc.contributor.author | Zvekova, V.K. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-18T12:20:57Z | - |
dc.date.available | 2018-04-18T12:20:57Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Звєкова В.К. Шляхи формування у вищій школі здатності фахівця до організації дозвілля дітей з обмеженими можливостями // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 67-70. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/204 | - |
dc.description | The paper investigates the problem of optimizing the professional competence of prospective teachers to organize leisure activities for students with special needs. Such components are defined as the readiness of a prospective specialist for his professional activities. The key issue is raised as the preparedness of specialists of the educational system to deal with the problems of education of students with special needs and the professional competence of a teacher as an educator. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджена проблема оптимізації професійної компетентності майбутніх вчителів під час організації дозвілля з дітьми із обмеженими можливостями; визначені компоненти готовності до професійної діяльності та складової професійної компетентності майбутнього фахівця. Обґрунтовується забезпечення готовності фахівців у системі освіти дітей з обмеженими можливостями до розв’язання сучасних проблем виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки;33 | - |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель | uk_UA |
dc.subject | вихователь | uk_UA |
dc.subject | дозвіллєва діяльність | uk_UA |
dc.subject | діти з обмеженими фізичними можливостями | uk_UA |
dc.subject | Professional competence | uk_UA |
dc.subject | prospective teachers | uk_UA |
dc.subject | educators | uk_UA |
dc.subject | students with special needs | uk_UA |
dc.title | Шляхи формування у вищій школі здатності фахівця до організації дозвілля дітей з обмеженими можливостями | uk_UA |
dc.title.alternative | Ways of forming ability of specialist in higher institutes of learning to organize leisure time of children with with special needs | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник ІДГУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 170.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.