Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗвєкова, В.К.-
dc.contributor.authorZvekova, V.K.-
dc.date.accessioned2018-04-18T12:20:57Z-
dc.date.available2018-04-18T12:20:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗвєкова В.К. Шляхи формування у вищій школі здатності фахівця до організації дозвілля дітей з обмеженими можливостями // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 67-70.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/204-
dc.descriptionThe paper investigates the problem of optimizing the professional competence of prospective teachers to organize leisure activities for students with special needs. Such components are defined as the readiness of a prospective specialist for his professional activities. The key issue is raised as the preparedness of specialists of the educational system to deal with the problems of education of students with special needs and the professional competence of a teacher as an educator.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджена проблема оптимізації професійної компетентності майбутніх вчителів під час організації дозвілля з дітьми із обмеженими можливостями; визначені компоненти готовності до професійної діяльності та складової професійної компетентності майбутнього фахівця. Обґрунтовується забезпечення готовності фахівців у системі освіти дітей з обмеженими можливостями до розв’язання сучасних проблем виховання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;33-
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутній учительuk_UA
dc.subjectвиховательuk_UA
dc.subjectдозвіллєва діяльністьuk_UA
dc.subjectдіти з обмеженими фізичними можливостямиuk_UA
dc.subjectProfessional competenceuk_UA
dc.subjectprospective teachersuk_UA
dc.subjecteducatorsuk_UA
dc.subjectstudents with special needsuk_UA
dc.titleШляхи формування у вищій школі здатності фахівця до організації дозвілля дітей з обмеженими можливостямиuk_UA
dc.title.alternativeWays of forming ability of specialist in higher institutes of learning to organize leisure time of children with with special needsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf170.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.