Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦокур, Ольга Степанівна-
dc.contributor.authorTsokur, Olga-
dc.date.accessioned2024-03-01T09:08:06Z-
dc.date.available2024-03-01T09:08:06Z-
dc.date.issued2024-01-23-
dc.identifier.citationЦокур О. С. Суб’єктивні чинники психологічної готовності здобувачів вищої освіти до інноваційного навчання : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 053 Психологія. Освітньої програми : Психологія / Кер. : докт. псих. н., в.о. проф. Кічук А. В. – Ізмаїл, 2024. – 175 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2055-
dc.descriptionThis qualification work attempts to substantiate the psychological-pedagogical foundation of the innovative education treated as a specific model of organization of the educational process which is focused on a positive perception, comprehension, implementation and creation of innovations with the aim of their conversion into the mode of the intellectual-creative self-development, perpetual personal-professional growth as well as the successful self-actualization of its major participants. Thus, we ascertained that the psychological awareness of university students for the innovative education represents an active psychological condition which enables the students’ high level of engagement in the sphere of the research-innovative (productive) activity which is manifested via their tangible mobilization of the actual intellectual-creative resources and the cognitive-practical outlook. In other words, this is an integral formation of a personality which implies the immersion into completion of tasks pertinent to a special research-innovative activity and which structure is comprised of 5 major components (the axiological, the motivational, the emotional-volitional, the cognitive-operational and the evaluative-reflexive one). In fact, we have managed to prove empirically that the formation of the psychological awareness of university students for the innovative education is to a greater degree impacted by certain internal – subjective indicators of their personality, in particular the striving for cognition, autonomy, aptitude for self-development, self-efficacy, drive for achievements, internal self-regulation, creativity, innovativeness, stress-resilience and energy.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Магістр» зі спеціальності 053 Психологія. Ізмаїл: Ізмаїльський державний гуманітарний університет, 2023. Рукопис. У кваліфікаційній роботі обгрунтовано психолого-педагогічні засади інноваційного навчання як специфічної моделі організації освітнього процесу, спрямованої на позитивне сприйняття, освоєння, використання, створення інновацій з метою їх переведення в режим інтелектуально-творчого саморозвитку, неперервного особистісно-професійного самовдосконалення та успішної самореалізації його провідних суб’єктів. Визначено, що психологічна готовність здобувачів вищої освіти до інноваційного навчання постає активним психічним станом, за допомогою якого забезпечується їхній високий рівень включеності в сферу дослідницько-інноваційної (продуктивної) діяльності, що характеризується мобілізацією наявних інтелектуально-творчих ресурсів та когнітивно-практичного досвіду. Це інтегративне новоутворення особистості, яке передбачає занурення до виконання завдань особливої − дослідницько-інноваційної діяльності, яке в своїй структурі нараховує п’ять провідних компонентів (аксіологічний, потребнісно-мотиваційний, емоційно-вольовий, когнітивно-операціональний, оцінно-рефлексивний). Емпіричним шляхом доведено, що на становлення психологічної готовності здобувачів вищої освіти до інноваційного навчання суттєво впливають внутрішні – суб’єктивні чинники їхньої особистості (зокрема, потреба у пізнанні, автономність, здатність до саморозвитку, самоефективність, потреба в досягненнях, інтернальний контроль, креативність, інноваційність, стресостійкість і енергійність).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінноваційне навчанняuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні засади інноваційного навчанняuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовність до інноваційного навчанняuk_UA
dc.subjectпсихологія вищої школиuk_UA
dc.subjectсуб’єктивні чинникиuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectthe innovative educationuk_UA
dc.subjectthe psychological-pedagogical foundation of the innovative educationuk_UA
dc.subjectthe awarenessuk_UA
dc.subjectthe psychological awareness for the innovative educationuk_UA
dc.subjectthe psychology of higher educationuk_UA
dc.subjectthe subjective indicatorsuk_UA
dc.subjectuniversity studentsuk_UA
dc.titleСуб’єктивні чинники психологічної готовності здобувачів вищої освіти до інноваційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeThe Subjective Indicators Of Psychological Awareness Of University Students For The Innovative Educationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цокур О.С.pdfСуб’єктивні чинники психологічної готовності здобувачів вищої освіти до інноваційного навчання2.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.