Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2065
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолеснікова, Віта Анатоліївна-
dc.contributor.authorKolesnikova, Vita-
dc.date.accessioned2024-03-11T07:32:41Z-
dc.date.available2024-03-11T07:32:41Z-
dc.date.issued2024-01-23-
dc.identifier.citationКолеснікова В. А. Тривожність як властивість особистості : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 053 Психологія. Освітньої програми : Психологія / Кер. : докт. псих. н., проф. Велитченко Л. К. – Ізмаїл, 2024. – 94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2065-
dc.descriptionThe theoretical generalization of the problem of anxiety and anxiety as part of the general system of emotions and emotional states of a personality, usually associated with the expectation of a specific danger that causes a state of discomfort, is also associated with the formation of a corresponding personality trait, which indicates the emergence of a dialectical contradiction as the main source of development of the personality in general and its individual functional systems. The psychological determinant of anxiety as a personality trait is a violation of functional, interpersonal and intrapersonal balance in the implementation of functional systems. Reinterpretation of the data on baseline anxiety diagnosed using the Hospital Anxiety and Depression Scale, Taylor's Personality Anxiety Scale, Beck's Anxiety Scale, Generalized Anxiety Inventory, Hamilton's Anxiety Scale, as well as data data obtained using the Spielberger-Hanin Anxiety Scale and the Phillips School Anxiety Inventory indicate a sufficient level of heterogeneity of anxiety in different samples, which allows us to conclude that it is necessary to take into account specific circumstances in the analysis. Against the background of such parameters as general anxiety, social stress, frustration of the need for achievement, fear of self-expression, fear of the situation of knowledge testing, fear of meeting expectations, physiological resistance to stress, problems and fears in relationships with teachers, the most pronounced in the studied is the fear of self-expression, fear of the situation of knowledge testing, and problems and fears in relationships with teachers, the conclusion is made about self-expression as a leading trend in mental development in adolescence.uk_UA
dc.description.abstractТеоретичне узагальнення проблеми тривоги та тривожності у складі загальної системи емоцій та емоційних станів особистості, зазвичай пов'язане з очікуванням конкретної небезпеки, що викликає стан дискомфорту, також асоціюється з формуванням відповідної особистісної риси, яка свідчить про виникнення діалектичного протиріччя як основного джерела розвитку особистості взагалі та її окремих функціональних систем. Психологічною детермінантою тривожності як особистісної риси є порушення функціональної, міжособистісної та внутрішньо особистісної рівноваги під час реалізації функціональних систем. Реінтерпретація даних про базисну тривожність, діагностовану за допомогою госпітальної шкали тривоги та депресії, особистісної шкали проявів тривоги Тейлора, шкали тривоги Бека, опитувальника з генералізованої тривоги, шкали тривоги Гамільтона, а також даних, одержаних за допомогою шкали тривоги Спілбергера – Ханіна та тесту рівня шкільної тривожності Філіпса свідчить про достатню рівневу неоднорідність тривожності в різних вибірках, що дозволяє дійти висновку про необхідність враховувати при аналізі конкретні обставини. На тлі таких параметрів, як загальна тривожність, переживання соціального стресу, фрустрація потреби в досягненні, страх самовираження, страх ситуації перевірки знань, страх відповідати очікуванням, фізіологічний опір стресу, проблеми і страхи у відносинах з вчителями встановлено найбільш вираженим у досліджуваних страх самовираження, страх ситуації перевірки знань та проблеми і страхи у стосунках з учителями сформульовано висновок про самовираження як провідну тенденцію психічного розвитку у підлітковому віці.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectтривогаuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectсамовираженняuk_UA
dc.subjectanxietyuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectself-expressionuk_UA
dc.titleТривожність як властивість особистостіuk_UA
dc.title.alternativeAnxiety as a personality traituk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОЛЄСНІКОВА В.А..pdfТривожність як властивість особистості998.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.