Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2072
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБухнієва, О. А.-
dc.contributor.authorСироткіна, Ж. Є.-
dc.date.accessioned2024-06-05T11:32:10Z-
dc.date.available2024-06-05T11:32:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації до написання курсових робіт з теорії і методики музичної освіти для здобувачів денної та заочної форм навчання спеціальності 014.13 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) ОС «Магістр» / Укладачі : О. А. Бухнієва, Ж. Є. Сироткіна. – Ізмаїл: ІДГУ, 2024. – 38 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2072-
dc.description.abstractОсобистісно-орієнтована парадигма професійної освіти актуалізує потребу визначення власної траєкторії навчання здобувача вищої освіти за обраним фахом, а відтак – зростання ролі наукового знання як особистісного його надбання. У її основі закладені прагнення до творчої самореалізації, духовно-інтелектуального самовдосконалення. У цьому зв’язку особливої ваги набуває той тип навчальної роботи, який передбачає залучення майбутніх педагогів до науково-дослідницької діяльності впродовж всього періоду навчання у закладі вищої освіти. Мета наукової роботи передбачає набуття студентами функціональних навичок дослідження як універсального способу освоєння дійсності, розвиток здібності до дослідницького типу мислення, опанування технологій та умінь творчого підходу до дослідження, активізацію особистісної позиції в освітньому процесі на основі здобуття суб’єктивно нових знань. Завдання науково-дослідної роботи здобувачів полягає у розвитку в них умінь пошукової, дослідницької діяльності, творчого підходу до вирішення актуальних проблем в мистецькій освітній галузі, формуванні вмінь застосовування методів наукових досліджень у процесі педагогічної практики. Курсова робота з «Теорії і методики музичної освіти» – це передбачена навчальним планом письмова робота з проблематики вказаного курсу, що є певним етапом підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, формою контролю його знань і має спрямований дослідницький характер. Вона враховує набутий здобувачами досвід у процесі роботи над анотаціями, рефератами, дослідженнями періоду навчання у бакалавраті, базується на опануванні знань з «Методології та організації педагогічних досліджень вчителя музичного мистецтва», «Теорії і методики музичної освіти», «Практикума з інтегрованого курсу "Мистецтво"», з курсів «Сучасні педагогічні та інноваційні технології в музичному мистецтві» та ряду спеціальних дисциплін професійної підготовки. Завдання методичних рекомендацій: Ø висвітлити питання організації науково педагогічного дослідження; Ø охарактеризувати структуру, зміст, категоріальний апарат та етапи виконання курсової роботи; Ø окреслити етапи виконання курсового дослідження; Ø визначити вимоги до оформлення курсових робіт; Ø надати зразки оформлення окремих структурних компонентів курсової роботи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїльський державний гуманітарний університет, Ізмаїл, 2024uk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації до написання курсових робіт з теорії і методики музичної освіти для здобувачів денної та заочної форм навчання спеціальності 014.13 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) ОС «Магістр»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
друк_Бухн_Метод_рек_до_написання_курс_роб_2024.pdfМетодичні рекомендації до написання курсових робіт з теорії і методики музичної освіти для здобувачів денної та заочної форм навчання спеціальності 014.13 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) ОС «Магістр»481.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.