Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/207
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кожухар, Ж.В. | - |
dc.contributor.author | Kozhukhar, Zh.V. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-18T12:39:37Z | - |
dc.date.available | 2018-04-18T12:39:37Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Кожухар Ж.В. Дидактичні умови формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 88-92. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/207 | - |
dc.description | The article analyzes the problem of didactic conditions of formation the scientific-cognitive competence in future teachers of Computer Science. The stages (motivational-reflexive, informative-transforming, productive-and-creative) and the system of multi- level tasks in the organization of independent work of future Computer Science teachers are defined. The role of independent activity in the process of scientific and cognitive competence of the future Computer Science teacher is investigated. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано дидактичні умови організації науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики. Визначено етапи (мотиваційно-рефлексивний, інформаційно- перетворювальний, продуктивно-креативний) та систему різнорівневих завдань щодо організації самостійної роботи майбутніх учителів інформатики. Розглянуто роль самостійної роботи в процесі формування науково- пізнавальної компетентності майбутнього вчителя інформатики. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки;33 | - |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | науково-пізнавальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | competence-based approach | uk_UA |
dc.subject | scientific and cognitive competence | uk_UA |
dc.subject | independent work | uk_UA |
dc.title | Дидактичні умови формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики | uk_UA |
dc.title.alternative | Didactic conditions of formation the scientific-cognitive competence of future teachers of Computer Science | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник ІДГУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 186.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.