Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухар, Ж.В.-
dc.contributor.authorKozhukhar, Zh.V.-
dc.date.accessioned2018-04-18T12:39:37Z-
dc.date.available2018-04-18T12:39:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКожухар Ж.В. Дидактичні умови формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 88-92.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/207-
dc.descriptionThe article analyzes the problem of didactic conditions of formation the scientific-cognitive competence in future teachers of Computer Science. The stages (motivational-reflexive, informative-transforming, productive-and-creative) and the system of multi- level tasks in the organization of independent work of future Computer Science teachers are defined. The role of independent activity in the process of scientific and cognitive competence of the future Computer Science teacher is investigated.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано дидактичні умови організації науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики. Визначено етапи (мотиваційно-рефлексивний, інформаційно- перетворювальний, продуктивно-креативний) та систему різнорівневих завдань щодо організації самостійної роботи майбутніх учителів інформатики. Розглянуто роль самостійної роботи в процесі формування науково- пізнавальної компетентності майбутнього вчителя інформатики.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;33-
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectнауково-пізнавальна компетентністьuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectcompetence-based approachuk_UA
dc.subjectscientific and cognitive competenceuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.titleДидактичні умови формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатикиuk_UA
dc.title.alternativeDidactic conditions of formation the scientific-cognitive competence of future teachers of Computer Scienceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf186.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.