Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2088
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Звєкова, С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-06T09:09:50Z | - |
dc.date.available | 2024-06-06T09:09:50Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Звєкова С. Комп’ютерні ігри як засіб навчання дітей з особливими потребами / С. Звєкова // Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти : методичний посібник для батьків, педагогічних працівників та фахівців соціально-психологічної сфери супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2023. – С. 186-203. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2088 | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2023. | uk_UA |
dc.title | Комп’ютерні ігри як засіб навчання дітей з особливими потребами | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Документ18.pdf | Комп’ютерні ігри як засіб навчання дітей з особливими потребами | 561.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.