Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2088
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗвєкова, С.-
dc.date.accessioned2024-06-06T09:09:50Z-
dc.date.available2024-06-06T09:09:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗвєкова С. Комп’ютерні ігри як засіб навчання дітей з особливими потребами / С. Звєкова // Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти : методичний посібник для батьків, педагогічних працівників та фахівців соціально-психологічної сфери супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2023. – С. 186-203.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2088-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУ, 2023.uk_UA
dc.titleКомп’ютерні ігри як засіб навчання дітей з особливими потребамиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ18.pdfКомп’ютерні ігри як засіб навчання дітей з особливими потребами561.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.