Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/208
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кудінова, О.І. | - |
dc.contributor.author | Kudinova, O.I. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-18T12:46:42Z | - |
dc.date.available | 2018-04-18T12:46:42Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Кудінова О.І. Пареміологічний підхід до навчання латинської мови у вишах // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 101-106. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/208 | - |
dc.description | The purpose of this article is to show the fruitfulness of paremiological approach to learning the Latin language, which allows to improve the ability of students and their efficiency in professional and social activities. It is shown that the use in the educational process of Latin proverbs, maxims, aphorisms not only contributes to the successful assimilation of lexical and grammatical material, but also develops the intellect, the ability to see the essence of things, to build cause-and-effect relationships and the overall picture of the world, that is, the qualities necessary for the future specialist. The developed method of teaching Latin is built on the basis of methods of teaching living foreign languages and provides the advantage of active methods over passive, ones. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета статті – продемонструвати плідність пареміологічного підходу у вивченні латинської мови, який дозволяє покращити здібності студентів та їх ефективність у професійній і суспільній діяльності. Доводиться, що використання у навчальному процесі латинських прислів’їв, сентенцій, афоризмів не тільки сприяє успішному засвоєнню лексичного та граматичного матеріалу, але і розвиває інтелект, здатність бачити суть речей, вибудовувати причинно-наслідкові зв’язки і загальну картину світу, тобто якості, необхідні для майбутнього фахівця. Розроблена методика викладання латинської мови будується на основі методик викладання живих іноземних мов і передбачає переваги активних методів над пасивними. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки;33 | - |
dc.subject | латинська мова | uk_UA |
dc.subject | паремія | uk_UA |
dc.subject | європейська культура | uk_UA |
dc.subject | екстралінгвістичні здібності | uk_UA |
dc.subject | інтерлінгвістичний аспект | uk_UA |
dc.subject | the Latin language | uk_UA |
dc.subject | paremia | uk_UA |
dc.subject | European culture | uk_UA |
dc.subject | extralinguistic abilities | uk_UA |
dc.subject | interlinguistic aspect | uk_UA |
dc.title | Пареміологічний підхід до навчання латинської мови у вишах | uk_UA |
dc.title.alternative | Paremiological approach to teaching Latin in institutes of higher education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник ІДГУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 212.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.