Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудінова, О.І.-
dc.contributor.authorKudinova, O.I.-
dc.date.accessioned2018-04-18T12:46:42Z-
dc.date.available2018-04-18T12:46:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКудінова О.І. Пареміологічний підхід до навчання латинської мови у вишах // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 101-106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/208-
dc.descriptionThe purpose of this article is to show the fruitfulness of paremiological approach to learning the Latin language, which allows to improve the ability of students and their efficiency in professional and social activities. It is shown that the use in the educational process of Latin proverbs, maxims, aphorisms not only contributes to the successful assimilation of lexical and grammatical material, but also develops the intellect, the ability to see the essence of things, to build cause-and-effect relationships and the overall picture of the world, that is, the qualities necessary for the future specialist. The developed method of teaching Latin is built on the basis of methods of teaching living foreign languages and provides the advantage of active methods over passive, ones.uk_UA
dc.description.abstractМета статті – продемонструвати плідність пареміологічного підходу у вивченні латинської мови, який дозволяє покращити здібності студентів та їх ефективність у професійній і суспільній діяльності. Доводиться, що використання у навчальному процесі латинських прислів’їв, сентенцій, афоризмів не тільки сприяє успішному засвоєнню лексичного та граматичного матеріалу, але і розвиває інтелект, здатність бачити суть речей, вибудовувати причинно-наслідкові зв’язки і загальну картину світу, тобто якості, необхідні для майбутнього фахівця. Розроблена методика викладання латинської мови будується на основі методик викладання живих іноземних мов і передбачає переваги активних методів над пасивними.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;33-
dc.subjectлатинська моваuk_UA
dc.subjectпареміяuk_UA
dc.subjectєвропейська культураuk_UA
dc.subjectекстралінгвістичні здібностіuk_UA
dc.subjectінтерлінгвістичний аспектuk_UA
dc.subjectthe Latin languageuk_UA
dc.subjectparemiauk_UA
dc.subjectEuropean cultureuk_UA
dc.subjectextralinguistic abilitiesuk_UA
dc.subjectinterlinguistic aspectuk_UA
dc.titleПареміологічний підхід до навчання латинської мови у вишахuk_UA
dc.title.alternativeParemiological approach to teaching Latin in institutes of higher educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf212.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.