Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/209
Назва: Психологічні особливості навчального стресу студентів
Інші назви: Psychological peculiarities of the students’ stress in the process of education
Автори: Мазоха, І.С.
Mazoha, I.S.
Ключові слова: адаптаційний синдром
дистрес
екзаменаційний стрес
професійний стрес
стрес
стресор
adaptational syndrome
distress
examinational stress
professional stress
stress
stressor
Дата публікації: 2015
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Мазоха І.С. Психологічні особливості навчального стресу студентів // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 107-110.
Серія/номер: Педагогічні науки;33
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена результатам теоретичного дослідження, спрямованого на вивчення навчального та екзаменаційного стресу у студентів, що виникає під впливом навчального навантаження та може впливати на їх психічне та соматичне здоров’я. У статті розглядаються термін «стрес», підходи до аналізу професійного стресу, особливості навчального стресу. Виділено екологічний, трансактний і регуляторний підходи до аналізу професійного стресу.
Опис: The article is devoted to the results of the theoretical research aimed at studying the academic and examination stress among students which appears under the influence of the academic load and may affect students’ mental and physical health. The article considers the term «stress», approaches to the analysis of professional stress, features of academic stress. Ecological, transactional and regulatory approaches to the analysis of professional stress are highlighted in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/209
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf174.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.