Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2090
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗвєкова, С.-
dc.date.accessioned2024-06-07T07:33:02Z-
dc.date.available2024-06-07T07:33:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗвєкова С. Інклюзивна культура педагога – ключова передумова організації безпечного та здорового середовища / С. Звєкова // Підвищуємо індекс інклюзії: методичні ресурси компетентнісного підходу: методичний посібник; розроблений в рамках проєкту «Створення логопедичного кабінету для дітей з особливими потребами м. Ізмаїл Одеська область» / В.П. Стойкова, О.А. Баштовенко О.О. Біла, Д.Г. Іванова, В.К. Звєкова, С.М. Звєкова, А.І. Каплієнко, Н.В. Кічук, А.В. Кічук. – Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2023. – С. 15-21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2090-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУ, 2023.uk_UA
dc.titleІнклюзивна культура педагога – ключова передумова організації безпечного та здорового середовищаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ2.pdfІнклюзивна культура педагога – ключова передумова організації безпечного та здорового середовища1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.