Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2091
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКічук, А. В.-
dc.date.accessioned2024-06-07T07:37:27Z-
dc.date.available2024-06-07T07:37:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКічук А. В. Сучасні тенденції розвитку інклюзивної освіти: практичні кейси . Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами (ооп) та їх батьків арт-терапевтичними засобами / А. В. Кічук // Підвищуємо індекс інклюзії: методичні ресурси компетентнісного підходу: методичний посібник; розроблений в рамках проєкту «Створення логопедичного кабінету для дітей з особливими потребами м. Ізмаїл Одеська область» / В. П. Стойкова, О. А. Баштовенко О. О. Біла, Д. Г. Іванова, В. К. Звєкова, С. М. Звєкова, А. І. Каплієнко, Н. В. Кічук, А. В. Кічук. – Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2023. – С. 22-33.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2091-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУ, 2023.uk_UA
dc.titleСучасні тенденції розвитку інклюзивної освіти: практичні кейси . Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами (ооп) та їх батьків арт-терапевтичними засобамиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ3.pdfСучасні тенденції розвитку інклюзивної освіти: практичні кейси . Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами (ооп) та їх батьків арт-терапевтичними засобами1.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.