Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіла, О. О.-
dc.date.accessioned2024-06-07T07:50:08Z-
dc.date.available2024-06-07T07:50:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБіла О. О. Дитина з особливими освітніми потребами у початковій школі: контекст мовленнєвих порушень / О. О. Біла // Підвищуємо індекс інклюзії: методичні ресурси компетентнісного підходу: методичний посібник; розроблений в рамках проєкту «Створення логопедичного кабінету для дітей з особливими потребами м. Ізмаїл Одеська область» / В. П. Стойкова, О. А. Баштовенко О. О. Біла, Д. Г. Іванова, В. К. Звєкова, С. М. Звєкова, А. І. Каплієнко, Н. В. Кічук, А. В. Кічук. – Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2023. – С. 41-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2093-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУ, 2023.uk_UA
dc.titleДитина з особливими освітніми потребами у початковій школі: контекст мовленнєвих порушеньuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ5.pdfДитина з особливими освітніми потребами у початковій школі: контекст мовленнєвих порушень1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.