Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2110
Назва: Управління маркетинговою діяльністю організації» (на прикладі ФОП «Швець І.В.»)
Інші назви: Management of the organization's marketing activities (on the example of the FOP «Shvets I.V.»)
Автори: Баурда, Олександр
Baurdа, Olexandr
Ключові слова: маркетинг
управління маркетинговою діяльністю
механізм управління маркетингом
послуги перекладу
маркетингові заходи
marketing
marketing activity management
marketing management mechanism
translation services
marketing activities
Дата публікації: 26-чер-2024
Бібліографічний опис: Баурда О. Управління маркетинговою діяльністю організації» (на прикладі ФОП «Швець І.В.») : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, освітньої програми : Менеджмент: бізнес-адміністрування / Кер.: к.ек.н., доц. Л. М. Сорока. – Ізмаїл, 2024. –85с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Баурда О.П. Управління маркетинговою діяльністю організації» (на прикладі ФОП «Швець І.В.»), 2024. Актуальність дослідження. У сучасних умовах української економіки успішне функціонування організацій залежить від ефективного застосування маркетингових стратегій. Це дозволяє підприємствам займати значну частку ринку та досягати високої прибутковості при мінімальних витратах. Маркетинг охоплює аналіз ринкових можливостей, вибір цільових сегментів, а також розробку і впровадження маркетингових заходів. Зростаюча конкуренція та вимогливість споживачів підкреслюють важливість нових підходів для забезпечення конкурентоспроможного розвитку підприємств. Підвищення ефективності маркетингової діяльності допомагає задовольняти потреби споживачів і отримувати конкурентні переваги. Дослідження управління маркетингом на прикладі ФОП «Швець І.В.» є особливо актуальним, оскільки надасть корисні рекомендації для покращення маркетингової діяльності малих організацій. Фізичні особи-підприємці працюють в умовах зростаючої конкуренції та швидкозмінного ринкового середовища. Результати такого дослідження дозволять зрозуміти, які стратегії та практики можуть бути успішними для малих підприємств в умовах сучасного ринку, тим самим сприяючи їх стабільному розвитку та процвітанню. На сьогоднішній день усім підприємствам варто здійснювати управління своєю маркетинговою діяльністю. Крім того, управління маркетингом є важливим для розуміння сучасних тенденцій та розробки рекомендацій для практичного застосування, які впливатимуть на розвиток та ефективність підприємства в цілому. Таким чином, тема наукового дослідження є актуальною та своєчасною. Мета дослідження - є визначення теоретичних засад управління маркетинговою діяльністю та надання практичних рекомендацій для вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства ФОП «Швець І. В.». Поставлена мета дослідження полягала в тому, щоб вивчити особливості управління маркетинговою діяльністю організації та визначила такі завдання дослідження: - визначити основні поняття та сутність маркетингової діяльності; - розглянути механізм управління маркетинговою діяльністю організації; - вивчити особливості управління маркетинговою діяльністю у сучасних умовах; - надати загальну характеристику та специфіку діяльності ФОП «Швець І.В.»; - провести маркетингове дослідження ринку послуг перекладу; - проаналізувати маркетингову діяльність досліджуваного підприємства ФОП «Швець І.В.»; - розробити пропозиції щодо підвищення ефективності управління маркетинговими заходами ФОП «Швець І.В.»; - оцінити ефективність запропонованих заходів для ФОП «Швець І.В.». Об’єктом дослідження випускної кваліфікаційної роботи є процес управління маркетинговою діяльністю підприємства, а саме ФОП «Швець І.В.», що функціонує на ринку послуг перекладу. Предмет дослідження є методи та засоби підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю ФОП «Швець І.В.». Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження доповідались та обговорювались на: – ІX Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Пріоритетні напрями європейського наукового простору: пошук студента» (16 травня 2024 року м. Ізмаїл) за результатами якої опубліковано тезиси на тему: «Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві та напрями її посилення». С. 5-8; – VІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Пріоритети розвитку національної економіки в умовах євроінтеграції України» (15 квітня 2024 р. м. Ізмаїл) за результатами якої опубліковано тезиси на тему: «Роль маркетингу у діяльності підприємств». Практична значущість кваліфікаційної роботи визначена тим, що запропоновані напрямки управління маркетинговою діяльністю на ФОП «Швець І.В.» можуть бути використані у діяльності підприємства з метою підвищення ефективності його господарської діяльності. Структура кваліфікаційної роботи. Дана робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури та додатків. У першому розділі кваліфікаційної роботи «Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю організації», було визначено та досліджено основні поняття та сутність маркетингової діяльності, описано механізм управління маркетинговою діяльністю організації, а також особливості управління маркетинговою діяльністю у сучасних умовах. Другий розділ кваліфікаційної роботи присвячений вивченню діяльності та маркетингового середовища ФОП «Швець І.В.» на ринку перекладацьких послуг. У третьому розділі «Підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю ФОП «Швець І.В»» надаються пропозиції щодо підвищення ефективності управління маркетинговими заходами та проведено оцінку їх ефективності.
Опис: ANNOTATION Baurdа O.P. «Management of the organization's marketing activities» (on the example of the FOP «Shvets I.V.»), 2024 Relevance of research. In the modern conditions of the Ukrainian economy, the successful functioning of organizations depends on the effective application of marketing strategies. This allows enterprises to occupy a significant market share and achieve high profitability at minimal costs. Marketing covers the analysis of market opportunities, the selection of target segments, as well as the development and implementation of marketing activities. Growing competition and demanding consumers emphasize the importance of new approaches to ensure the competitive development of enterprises. Increasing the effectiveness of marketing activities helps to satisfy the needs of consumers and obtain competitive advantages. A study of marketing management on the example of the FOP «Shvets I.V.»is particularly relevant as it will provide useful recommendations for improving the marketing activities of small organizations. Individual entrepreneurs work in conditions of growing competition and a rapidly changing market environment. The results of such a study will allow us to understand what strategies and practices can be successful for small businesses in the conditions of the modern market, thereby contributing to their sustainable development and prosperity. Today, all enterprises should manage their marketing activities. In addition, marketing management is important for understanding current trends and developing recommendations for practical application that will affect the development and efficiency of the enterprise as a whole. Thus, the topic of scientific research is relevant and timely. The purpose of the research is to determine the theoretical foundations of marketing activity management and provide practical recommendations for improving the marketing activity management system of the «Shvets I.V.» enterprise. The goal of the research was to study the peculiarities of the management of the organization's marketing activities and to determine the following research tasks: - to define the basic concepts and essence of marketing activity; - to consider the mechanism of management of marketing activities of the organization; - to study the peculiarities of management of marketing activities in modern conditions; - to provide a general description and specifics of the activity of the «Shvets I.V.» - conduct a marketing research of the market of translation services; - to analyze the marketing activity of the investigated enterprise «Shvets I.V.»; - to develop proposals for improving the efficiency of management of marketing activities of «Shvets I.V.» - evaluate the effectiveness of the proposed measures for the «Shvets I.V.» The object of research of the final qualification work is the process of managing the marketing activities of the enterprise, namely the private limited company «Shvets I.V.», which operates on the market of translation services. The subject of the study is the methods and means of improving the efficiency of management of the marketing activities of the PPO «Shvets I.V."» Approbation of research results. Individual research results were reported and discussed at: – IX All-Ukrainian student scientific and practical conference «Priority directions of the European scientific space: the search for a student» (May 16, 2024, Izmail), as a result of which theses were published on the topic: «Management of marketing activities at the enterprise and directions for its strengthening.» pp. 5-8; – VI All-Ukrainian scientific and practical conference «Priorities of development of the national economy in the conditions of the European integration of Ukraine» (April 15, 2024, Izmail), as a result of which theses were published on the topic: «The role of marketing in the activities of enterprises.» The practical significance of the qualification work is determined by the fact that the proposed directions of management of marketing activities at the FOP «Shvets I.V.» can be used in the activities of the enterprise in order to increase the efficiency of its economic activity. The structure of the qualification work. This work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of references and appendices. In the first section of the qualification paper «Theoretical aspects of management of the organization's marketing activity», the main concepts and essence of marketing activity were defined and investigated, the mechanism of management of the organization's marketing activity was described, as well as the peculiarities of marketing activity management in modern conditions. The second section of the qualification work is devoted to the study of the activity and marketing environment of the FOP «Shvets I.V.» on the market of translation services. In the third section, «Improving the effectiveness of management of marketing activities of Shvets I.V.», suggestions are provided to improve the effectiveness of management of marketing activities and an assessment of their effectiveness is made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2110
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакалаврська Баурда.pdfУправління маркетинговою діяльністю організації» (на прикладі ФОП «Швець І.В.»)1.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.