Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2115
Назва: Конкурентоспроможність підприємства як засіб досягнення його стратегічної стійкості на ринках(на прикладі ТОВ «Кондитерський дім Вацак»)
Інші назви: Competitiveness of the enterprise as a means of achieving its strategic stability in the markets (on the example of LLC "Confectionery House Vatsak")
Автори: Ковач, Марія
Kovach, Maria
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
стійкий розвиток підприємства
стратегічна стійкість підприємства
методика оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства
організаційно-економічний механізм забезпечення конкурентоспроможності
enterprise competitiveness
sustainable development of an enterprise
strategic sustainability of an enterprise
methodology for assessing the level of enterprise competitiveness
organizational and economic mechanism for ensuring competitiveness
Дата публікації: 24-чер-2024
Бібліографічний опис: Ковач М. Конкурентоспроможність підприємства як засіб досягнення його стратегічної стійкості на ринках(на прикладі ТОВ «Кондитерський дім Вацак») : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, освітньої програми : Менеджмент: бізнес-адміністрування / Кер.: к.пед.н., доц. Яковенко О. І. – Ізмаїл, 2024. –70 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Ковач М.М. Конкурентоспроможність підприємства як засіб досягнення його стратегічної стійкості на ринках(на прикладі ТОВ «Кондитерський дім Вацак»), 2024. Актуальність теми. Конкурентоспроможність підприємства є одним із ключових факторів, що забезпечують його стратегічну стійкість та довгостроковий успіх на ринку. В умовах динамічного ринкового середовища підприємства повинні постійно розвивати свої конкурентні переваги, адаптуватися до змін і впроваджувати інновації, щоб зберігати та посилювати свою позицію на ринку. Конкурентоспроможність підприємства залежить, перщ за все, від таких факторів, як кість продукції та послуг, впровадження інновацій, цінова політика, маркетинг, управління витратами, адаптивність підприємства. Стратегічна стійкість підприємства означає його здатність забезпечувати стабільний розвиток і зростання у довгостроковій перспективі, незважаючи на зовнішні та внутрішні виклики. Для досягнення стратегічної стійкості важливо враховувати наступні аспекти: аналіз ринкових умов та конкурентів, розробка довгострокових стратегій, інвестиції в розвиток, інвестиції в інновації, нові технології, навчання персоналу та розвиток інфраструктури забезпечують постійний розвиток підприємства, управління ризиками, екологічна та соціальна відповідальність. Конкурентоспроможність підприємства є важливим засобом досягнення його стратегічної стійкості. Постійний розвиток конкурентних переваг, адаптація до змін на ринку, інноваційність та ефективне управління ресурсами допомагають підприємству залишатися конкурентоспроможним та забезпечувати свій довгостроковий успіх. Важливо розробляти та впроваджувати стратегії, що враховують всі аспекти конкурентоспроможності, для досягнення стабільного зростання і розвитку. Метою бакалаврської роботи є дослідження конкурентоспроможності підприємства як засобу досягнення його стратегічної стійкості на ринках, а також, на підставі діагностики конкурентоспроможності ТОВ «Кондитерський дім «Вацак», розробки напрямів її підвищення. Для досягнення мети у кваліфікаційній роботі вирішуються такі завдання: -вивчити теоретичні засади забезпечення конкурентоспроможності підприємства як засобу досягнення його стратегічної стійкості на ринку; -провести діагностику конкурентоспроможності ТОВ «Кондитерський дім «Вацак»; -визначити напрями підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Кондитерський дім «Вацак»; -визначити економічну доцільність запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Кондитерський дім «Вацак». Предметом кваліфікаційної роботи є конкурентоспроможність підприємства, об`єктом – конкурентоспроможність ТОВ «Кондитерський дім «Вацак». Інформаційною базою дослідження є нормативно-правові акти з питань конкуренції, наукові праці щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств, а також внутрішні положення та фінансова звітність ТОВ «Кондитерський дім «Вацак». Методи дослідження. Під час вивчення теоретичних засад забезпечення конкурентоспроможності підприємства як засобу досягнення його стратегічної стійкості на ринку були використані такі методи теоретичного дослідження, як опис, узагальнення, класифікація. Для наведення організаційно-економічної характеристики та проведення діагностики конкурентоспроможності ТОВ «Кондитерський дім «Вацак» застосовувались методи: коефіцієнтний аналіз, горизонтальний та вертикальний аналіз балансу, графічний метод, групування, узагальнення, анкетування, PEST-аналіз. Для визначення напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства були використані методи опису, узагальнення, класифікації. Для розрахунку економічного ефекту від впровадження розрахункова них заходів були застосовані методи: рейтингова оцінка конкурентоспроможності підприємств, коефіцієнтний метод. Практичне значення одержаних результатів полягають у тому, що результати дослідження та запропоновані заходи можуть сприяти підвищенню конкурентоспроможності та стратегічної стійкості ТОВ «Кондитерський дім «Вацак».
Опис: ANNOTATION Kovach M.M. Competitiveness of the enterprise as a means of achieving its strategic stability in the markets (on the example of LLC Confectionery House Vatsak), 2024. Actuality of theme. The competitiveness of the enterprise is one of the key factors that ensure its strategic stability and long-term success on the market. In a dynamic market environment, companies must constantly develop their competitive advantages, adapt to changes and innovate in order to maintain and strengthen their market position. The competitiveness of the enterprise depends, first of all, on such factors as the quality of products and services, the introduction of innovations, pricing policy, marketing, cost management, and adaptability of the enterprise. The strategic stability of the enterprise means its ability to ensure stable development and growth in the long term, despite external and internal challenges. To achieve strategic sustainability, it is important to consider the following aspects: analysis of market conditions and competitors, development of long-term strategies, investment in development, investment in innovation, new technologies, personnel training and infrastructure development ensure the continuous development of the enterprise, risk management, environmental and social responsibility. The competitiveness of the enterprise is an important means of achieving its strategic stability. Continuous development of competitive advantages, adaptation to changes in the market, innovation and effective management of resources help the enterprise to remain competitive and ensure its long-term success. It is important to develop and implement strategies that take into account all aspects of competitiveness in order to achieve sustainable growth and development. The aim of the bachelor's work is to study the competitiveness of the enterprise as a means of achieving its strategic stability in the markets, as well as, based on the diagnosis of the competitiveness of LLC Confectionery House "Vatsak", to develop directions for its improvement. To achieve the goal, the following tasks are solved in the qualification work: - study the theoretical principles of ensuring the competitiveness of the enterprise as a means of achieving its strategic stability in the market; - conduct a diagnosis of the competitiveness of "Vatsak" Confectionery House LLC; - to determine directions for increasing the competitiveness of "Vatsak" Confectionery House LLC; - to determine the economic feasibility of the proposed measures to increase the competitiveness of LLC Confectionery House "Vatsak". The subject of the qualification work is the competitiveness of the enterprise, the object is the competitiveness of LLC Confectionery House "Vatsak". The information base of the research is regulatory legal acts on competition issues, scientific works on ensuring the competitiveness of enterprises, as well as internal regulations and financial reporting of "Confectionery House "Vatsak" LLC. Research methods. During the study of the theoretical foundations of ensuring the competitiveness of the enterprise as a means of achieving its strategic stability in the market, such methods of theoretical research as description, generalization, classification were used. Methods were used to determine the organizational and economic characteristics and diagnose the competitiveness of "Vatsak" Confectionery House LLC: ratio analysis, horizontal and vertical analysis of the balance sheet, graphic method, grouping, generalization, questionnaire, PEST analysis. Methods of description, generalization, and classification were used to determine directions for increasing the company's competitiveness. To calculate the economic effect of the implementation of calculation measures, the following methods were used: rating assessment of the competitiveness of enterprises, the coefficient method. The practical significance of the obtained results is that the results of the study and the proposed measures can contribute to increasing the competitiveness and strategic stability of "Confectionery House "Vatsak" LLC.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2115
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакалаврська Ковач.pdfКонкурентоспроможність підприємства як засіб досягнення його стратегічної стійкості на ринках(на прикладі ТОВ «Кондитерський дім Вацак»)1.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.