Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПенькова, С.Д.-
dc.contributor.authorPenkova, S.D.-
dc.date.accessioned2018-04-19T06:00:52Z-
dc.date.available2018-04-19T06:00:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПенькова С.Д. Мовленнєва культура майбутніх фахівців дошкільної освіти як основа професійної самореалізації // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 144-147.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/212-
dc.descriptionalization. The article considers the system and structural components of the formation of speech culture of future teachers of pre-school educational institutions. It describes ways to improve the culture of the students in the process of University education. Great attention is paid to the model of development of speech culture and its structural components. The author concentrates on requirements for speech pre-school teacher.uk_UA
dc.description.abstractУ статті окреслено систему та конкретизовано структурні компоненти формування мовленнєвої культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Узагальнено модель розвитку культури мовлення студентів, яка складається з чотирьох взаємозв’язаних структурних компонентів: ціннісно- мотиваційного, змістового, емоційного та операційного. Пропоновано способи вдосконалення мовленнєвої культури фахівців дошкільної освіти у процесі підготовки у вищій школі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;33-
dc.subjectмовленнєва культураuk_UA
dc.subjectосновні комунікативні ознакиuk_UA
dc.subjectзасоби логіко-емоційної виразності мовленняuk_UA
dc.subjectspeech cultureuk_UA
dc.subjectbasic communication skillsuk_UA
dc.subjectthe tools of logic and emotional expressiveness of speechuk_UA
dc.titleМовленнєва культура майбутніх фахівців дошкільної освіти як основа професійної самореалізаціїuk_UA
dc.title.alternativeSpeech culture of future specialists of pre-school education as the basis of their professional self-realizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf171.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.