Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2138
Назва: Проблема особистісного зростання студентів-першокурсників в умовах потенційної загрози життю
Інші назви: The problem of personal growth of first-year students in conditions of potential threat to life
Автори: Кузуб, Тетяна Олегівна
Kuzub, Tatyana
Ключові слова: Особистісне зростання
загроза життю
адаптація першокурсників
психологія особистості
духовне зростання
Personal growth
threat to life
adaptation of first-year students
personality psychology
spiritual growth
Дата публікації: 21-чер-2024
Бібліографічний опис: Кузуб Т. О. Проблема особистісного зростання студентів-першокурсників в умовах потенційної загрози життю : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 053 Психологія. Освітньої програми : Психологія / Кер. : докт. псих. н., проф. Велитченко Л. К. – Ізмаїл, 2024. – 92 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто питання забезпечення особистісного зростання студентів-першокурсників в умовах загрози життю. Робота має таку структуру: вступ, основна частина, яка складається з двох розділів, висновки за кожним розділом, загальні висновки, список використаних джерел та додатки. Робота представлена у текстовому форматі та містить ілюстративно-графічний матеріал. Мета роботи – теоретично дослідити та обґрунтувати особливості особистісного зростання студентів-першокурсників в умовах загрози життю. Об’єкт дослідження – особистісне зростання індивіда. Предмет дослідження – особистісне зростання студентів-першокурсників в умовах загрози життю. У першому розділі узагальнена теоретична характеристика проблеми особистісного зростання студентів-першокурсників, проведено аналіз поняття «особистісне зростання». Розкриті особливості особистісного зростання студентів-першокурсників, а також виділені поняття та фактори впливу потенційної загрозі життю. У другому розділі описано експериментальне дослідження особистісного зростання студентів-першокурсників в умовах загрози життю, проведено опис методик діагностики особистісного зростання студентів-першокурсників в умовах загрози життю. Описана діагностика особистісного зростання студентів-першокурсників в умовах загрози життю та проведено аналіз та інтерпретація результатів дослідження. Також описана стратегія підтримки особистісного зростання студентів-першокурсників в умовах загрози життю. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані студентами, викладачами, як методичні вказівки для підготовки до науково-практичних конференцій присвячених темі роботи, тощо.
Опис: conditions of potential threat to life" In the qualification work, the issue of ensuring the personal growth of first-year students in life-threatening conditions is considered. The work has the following structure: an introduction, the main part, which consists of two chapters, conclusions for each chapter, general conclusions, a list of used sources, and appendices. The work is presented in text format and contains illustrative and graphic material. The purpose of the work is to theoretically investigate and justify the peculiarities of personal growth of first-year students in life-threatening conditions. The object of research is the personal growth of an individual. The subject of the research is the personal growth of first-year students in life-threatening conditions. The first chapter summarizes the theoretical characteristics of the problem of personal growth of first-year students, analyzes the concept of "personal growth". The peculiarities of the personal growth of first-year students are revealed, as well as the concepts and factors influencing the potential threat to life are highlighted. In the second chapter, an experimental study of the personal growth of first-year students in life-threatening conditions is described, and the methods of diagnosing the personal growth of first-year students in life-threatening conditions are described. The diagnosis of the personal growth of first-year students in conditions of threat to life is described, and the analysis and interpretation of the research results is carried out. The strategy of supporting the personal growth of first-year students in life-threatening conditions is also described. The materials of the qualification work can be used by students, teachers, as methodological guidelines for preparing for scientific and practical conferences devoted to the topic of the work, etc.);
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2138
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КУЗУБ Т..pdfПроблема особистісного зростання студентів-першокурсників в умовах потенційної загрози життю934.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.