Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2024-07-23T06:32:54Z-
dc.date.available2024-07-23T06:32:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМаркетинг інновацій у стійкому розвитку прикордонного регіону: колективна монографія / За ред.. М.М. Меркулова; відп. ред. В.І. Захарченко; НУ «Одеська політехніка», ІДГУ. – Ізмаїл; Одеса: Фенікс, 2023. – 200с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-928-924-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2140-
dc.description.abstractНаведено теоретичні засади і практичні аспекти прийняття маркетингових рішень в інноваційній діяльності суб’єктів господарювання прикордонного регіону. У монографії охоплено коло актуальних питань, пов’язаних з використанням інструментарію маркетингу в інноваціях та які є предметом науково-дослідних робіт, що проводяться викладачами і студентами. Видання адресоване студентам і аспірантам університетів, підприємцям, працівникам служб маркетингу, усім, хто цікавиться маркетингом та інноваціями.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherОдеса: Фенікс, 2023.uk_UA
dc.titleМаркетинг інновацій у стійкому розвитку прикордонного регіонуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монограф_Маркетинг інновацій_2023.pdfМаркетинг інновацій у стійкому розвитку прикордонного регіону1.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.