Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2142
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіхаськів, Вероніка Валеріївна-
dc.contributor.authorMihaskiv, Veronika-
dc.date.accessioned2024-07-23T07:46:25Z-
dc.date.available2024-07-23T07:46:25Z-
dc.date.issued2024-06-21-
dc.identifier.citationМіхаськів В. В. Резильєнтність як чинник формування психологічної готовності у майбутніх практичних психологів до професійної діяльності : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 053 Психологія. Освітньої програми : Психологія / Кер. : канд. пед. н., доц. Васильєва О. А. – Ізмаїл, 2024. – 68 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2142-
dc.descriptionABSTRACT for a bachelor's thesis female students 411 gr. correspondence department of the faculty of management, administration and information activities, specialty 053 Psychology Educational program: Psychology: clinical psychology Izmail State Humanitarian University Mihaskiv Veronika Valeriivna on the topic "Resilience as a factor in the formation of psychological readiness of future practical psychologists for professional activity" The relevance of the research lies in the fact that modern man constantly undergoes numerous tests on the strength of his life stability, which is due to various changes. Changes in social values, increasing levels of uncertainty and constant adaptation to new conditions increase the level of stress. Modern society is often faced with various crises that have a significant impact on mental health. The constant stresses faced by modern people can have serious negative consequences, including neuroses, depressive states, and manifestations of inappropriate behavior. Life presents a person with numerous challenges that require a high level of mental stability. Special attention should be paid to the understanding of the essence of the concept of resilience, the implementation of psychoprophylaxis measures and the provision of psychological assistance, which are key to preserving and strengthening mental health in the complex conditions of the modern world. The purpose of the study is the scientific and theoretical substantiation and development of a psychological program for the development of resilience as a factor in the formation of psychological readiness in future practical psychologists. The object of research is resilience as a socio-psychological phenomenon. The subject of the study is the peculiarities of the psychological program for the development of resilience in future practical psychologists. The theoretical and methodological basis of the study is the work of domestic scientists, such as S. Bogdanov, Yu. Gontar, S. Kravchuk, O. Rudenko, G. Lazos, O. Haminich, V. Chernobrovkin and others, among foreign psychologists we note the works of E. Werner , K. Connor, E. Masten, R. Smith, and others. In terms of scientific study, readiness for professional activity in future psychologists was the subject of study by O. Abdulina, G. O. Bal, Yu. Dolynska, N. Kuzmina, S. D. Maksymenko, T. Yatsenko. The concept of resilience in psychological sources is analyzed. The essence of the concept of readiness for professional activity is clarified. An empirical study of the psychological readiness of future psychologists for professional activity was carried out, the main methods of empirical research were analyzed and substantiated in accordance with the purpose defined by the author, the results, analysis and interpretation of the empirical study, a psychological program for the development of resilience in future practical psychologists were presented. The characteristics of the program for the development of resilience in future practical psychologists are highlighted. The principles, purpose, and conditions of building a psychological program for the development of resilience in the process of professional training of future psychologists are substantiated. The main principles for its implementation are outlined.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження полягає в тому, що сучасна людина постійно зазнає численних випробувань на міцність своєї життєвої стійкості, що обумовлено різними змінами. Зміни у суспільних цінностях, зростання рівня невизначеності та постійна адаптація до нових умов підвищують рівень стресу. Сучасне суспільство часто стикається з різноманітними кризами, які мають значний вплив на психічне здоров'я. Постійні стреси, з якими стикаються сучасні люди, можуть мати серйозні негативні наслідки, включаючи неврози, депресивні стани, та прояви неадекватної поведінки. Життя ставить перед людиною численні виклики, що вимагають високого рівня психічної стійкості. На особливу увагу заслуговує розуміння сутності поняття резильєнтності, впровадження заходів психопрофілактики та надання психологічної допомоги, що є ключовими для збереження та зміцнення психічного здоров'я у складних умовах сучасного світу. Мета дослідження полягає в науково-теоретичному обґрунтуванні та розробці психологічної програми розвитку резильєнтності як чинника формування психологічної готовності у майбутніх практичних психологів. Об’єкт дослідження – резильєнтність як соціально-психологічний феномен. Предмет дослідження – особливості психологічної програми розвитку резильєнтності у майбутніх практичних психологів. Теоретико-методологічною основою дослідження постають роботи вітчизняних вчених вчених, як С. Богданов, Ю. Гонтар, С. Кравчук, О. Руденко, Г. Лазос, О. Хамініч, В. Чернобровкін та інші, серед зарубіжних психологів відзначимо роботи Е. Вернер, К. Коннор, Е. Мастен, Р. Сміт та інші. У плані наукового вивчення готовність до професійної діяльності у майбутніх психологів була предметом вивчення О. Абдуліної, Г. О. Бала, Ю. Долинської, Н. Кузьміної, С. Д. Максименко, Т. Яценко. Проаналізовано поняття резильєнтність у психологічних джерелах. З’ясовано сутність поняття готовність до професійної діяльності. Здійснено емпіричне дослідження психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності, проаналізовано та обґрунтовано основні методи емпіричного дослідження відповідно до означеної автором мети, подано результати, аналіз та інтерпретація емпіричного дослідження, психологічну програму розвитку резильєнтності у майбутніх практичних психологів. Висвітлено характеристику програми розвитку резильєнтності у майбутніх практичних психологів. Обґрунтовано принципи, мету, умови побудови психологічної програми розвитку резільєнтності у процесі фахової підготовки майбутніх психологів. Окреслено основні принципи до її реалізації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectрезильєнтністьuk_UA
dc.subjectмайбутній практичний психологuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectпсихологічна програмаuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectresilienceuk_UA
dc.subjectfuture practical psychologistuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectreadinessuk_UA
dc.subjectpsychological programuk_UA
dc.subjectinstitution of higher educationuk_UA
dc.titleРезильєнтність як чинник формування психологічної готовності у майбутніх практичних психологів до професійної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeResilience as a factor in the formation of psychological readiness of future practical psychologists for professional activityuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міхаськів Вероніки Валеріївни.pdfРезильєнтність як чинник формування психологічної готовності у майбутніх практичних психологів до професійної діяльності1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.