Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагорна, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorNahorna, Nataliia-
dc.date.accessioned2024-07-25T06:39:56Z-
dc.date.available2024-07-25T06:39:56Z-
dc.date.issued2024-06-27-
dc.identifier.citationНагорна Н. В. Психологічні особливості ділового спілкування в освітньому менеджменті : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 053 Психологія. Освітньої програми : Психологія / Кер. : докт. псих. н., проф. Велитченко Л. К. – Ізмаїл, 2024. – 120 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2145-
dc.descriptionAbstract Qualification work female students specialty 053 Psychology Nahorna Nataliia On the topic: «Psychological features of business communication in educational management» An important factor in today's environment is the reformation of the training of specialists in the field of education and the modernization of the system of professional training under the conditions of compliance with international standards. ntegration into the European Education Area, the formation and organisation of professional training have led to the emergence of new requirements. The role of business communication culture is gaining importance in modern society. Professional activity in any field is based on communication competence to achieve effective results in modern conditions. The purpose of the qualification work is to theoretically substantiate the psychological features of business communication in educational management. The paper analyses the approaches to the study of business communication, identifies the components, functions and types of business communication. The psychological features of business communication of an educational manager are characterised and ways to form business communication are provided. It is determined that each of the approaches has contributed to the study of the phenomenon of business communication, and this has affected the original vision of the nature, content, functions, psychological features of business communication in educational management. We consider the concept of "communication" as a form of psychological interconnection of people in the process of their joint activities. This is the interaction of people in the process of joint activity, which involves the exchange of information, people's perceptions of each other, and the exchange of thoughts and actions. We interpret business communication in educational management as a special type of communication carried out in joint educational and management activities, the content of which is determined by the socially significant subject of communication as well as mutual psychological influence. The typical communicative environment of a group of students was summarized, and it was found that it affects the development of the individual communication style of future education managers. In order to determine the prospects for improving the business communication skills of applicants, we analyzed the potential effectiveness of communication training and found that its leading features are consistent with the tasks of forming a communication style.uk_UA
dc.description.abstractАнотація Кваліфікаційна робота студентки спеціальності 053 Психологія Нагорної Наталії Володимирівни На тему: «Психологічні особливості ділового спілкування в освітньому менеджменті» Кваліфікаційна робота вміщує такі етапи дослідження: Важливим чинником в умовах сьогодення є реформування підготовки фахівців сфери освіти й модернізація системи професійної підготовки за умовами відповідності до міжнародних стандартів. Інтеграція в Європейський освітній простір, формування і організації підготовки професійних фахівців зумовили появу нових вимог. В сучасному суспільстві набуває вагомості роль культури ділового спілкування. Професійна діяльність в будь-якій сфері побудована на комунікативну компетентність щодо досягнення ефективного результату в сучасних умовах. Мета кваліфікаційної роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні психологічних особливостей ділового спілкування в освітньому менеджменті. В роботі проаналізовано підходи до дослідження ділового спілкування, виявлено складові, функції та різновиди ділового спілкування. Охарактеризовано психологічні особливості ділового спілкування менеджера освіти та надано шляхи щодо формування ділового спілкування. Визначено, що у вивченні феномену ділового спілкування кожен із підходів вніс свою частку, і це позначилося на своєрідному баченні природи, змісту, функцій, психологічних особливостей ділового спілкування в освітньому менеджменті. Нами розглядається поняття «спілкування» як форма психологічного взаємозв’язку людей у процесі їхньої спільної діяльності. Це взаємодія людей у процесі спільної діяльності, яка передбачає обмін інформацією, сприймання людьми один одного, обмін думками, діями. Ми трактуємо ділове спілкування в освітньому менеджменті як особливий вид спілкування, що здійснюється в спільній освітній та управлінській діяльності, зміст якого визначається соціально значимим предметом спілкування, а також взаємним психологічним впливом. Узагальнено типове комунікативне середовище групи здобувачів і з’ясували, що воно, впливає на вироблення індивідуального стилю спілкування майбутніх менеджерів освіти. З метою визначення перспектив поліпшення навичок ділового спілкування здобувачів, ми проаналізували потенційну результативність комунікативного тренінгу і з’ясували, що його провідні ознаки узгоджуються з завданнями формування комунікативного стилю.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectділове спілкуванняuk_UA
dc.subjectкультура ділового спілкуванняuk_UA
dc.subjectосвітній менеджментuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectbusiness communicationuk_UA
dc.subjectculture of business communicationuk_UA
dc.subjecteducational managementuk_UA
dc.subjectinstitution of higher educationuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості ділового спілкування в освітньому менеджментіuk_UA
dc.title.alternativePsychological features of business communication in educational managementuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нагорної Наталії Володимирівни.pdfПсихологічні особливості ділового спілкування в освітньому менеджменті1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.