Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденко, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorRudenko, Tatyana Ivanovna-
dc.date.accessioned2024-07-29T07:05:02Z-
dc.date.available2024-07-29T07:05:02Z-
dc.date.issued2024-06-24-
dc.identifier.citationРуденко Т. І. Особливості переживання психологічного благополуччя студентською молоддю в умовах війни : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 053 Психологія. Освітньої програми : Психологія / Кер. : докт. псих. н., проф. Макарчук Н. О. – Ізмаїл, 2024. – 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2149-
dc.descriptionAbstract Qualification work female students specialty 053 Psychology Rudenko T.I. On the topic: " Peculiarities of experiencing psychological well-being by student youth in the conditions of war. " The research used a complex of scientific research methods, in particular theoretical (analysis, generalization of psychological, psychological-pedagogical, social and methodical literature) and empirical (psychodiagnostic methods, such as V. Coleman's "Satisfaction with your life" test, E. Diener's life satisfaction scale, Beck test for anxiety). The practical significance of the work consists in the development and approval of elements of psychological assistance to increase the level of psychological well-being of student youth in the conditions of martial law, which can be used in psychological practice. The purpose of the research is to theoretically substantiate and empirically study the influence of martial law on the level of psychological well-being of student youth. The object of research is the psychological well-being of the individual. The subject of the research is the peculiarities of the psychological well-being of student youth in the conditions of war. Experimental research base. The basis of the research was the Izmail State Humanitarian University. The sample of subjects consisted of 50 people. The age of the subjects is from 18 to 23 years old. To solve the tasks and achieve the goal, a complex of scientific research methods was used: 1) theoretical – analysis, generalization of psychological, psychological-pedagogical, social and methodical literature to clarify the current state of the problem under study; formulation of conclusions; 2) empirical - of the psychological well-being of student youth under martial law. The psychodiagnostic complex consists of well-known classical methods and scales: V. Coleman's "Satisfaction with your life" test (appendix A); E. Diner's life satisfaction scale (Appendix B); Beck's anxiety test (Appendix B). 3) statistical data processing. To determine the level of psychological well-being and personal characteristics of students in war conditions, the choice was based on the following methods: 1. V. Coleman's "Satisfaction with your life" test. 2. Life satisfaction scale of E. Diner. 3. Beck's anxiety test. The generalized results based on the methods used indicate that a sufficient number of people who are not completely satisfied with their lives have been identified. They experience a loss of clear direction or purpose in their lives, no sense of purpose in their actions, or no motivation to succeed. These students feel that they have no control over their lives or how they influence their future. The largest number of people were students with an average level of expressiveness of anxiety. Such students may experience stress in normal situations such as exams, speeches or social events, but they are able to manage these emotions and find ways to cope with the stress. They may have a tendency to worry and think about future events or possible problems, but this usually does not prevent them from functioning effectively. The obtained results indicate that a significant part of students feel dissatisfied with their lives, have a low level of psychological well-being and a high level of anxiety. The work consists of an introduction, two chapters, conclusions to chapters, general conclusions, a list of used sources (50 names) and appendices. The total volume of the work is 97 pages, of which 86 pages are the main text. Key words: psychological well-being, student youth, war, martial law, destructive factors, social adaptation, forced migrants, psychological assistance.uk_UA
dc.description.abstractАнотація Кваліфікаційна робота студентки спеціальності 053 Психологія Руденко Т.І. На тему: «Особливості переживання психологічного благополуччя студентською молоддю в умовах війни» У дослідженні використано комплекс методів наукового дослідження, зокрема теоретичні (аналіз, узагальнення психологічної, психолого-педагогічної, соціальної та методичної літератури) та емпіричні (психодіагностичні методики, такі як тест «Задоволеність своїм життям» В. Коулмана, шкала задоволеності життям Е. Дінера, тест Бека на тривожність). Практична значущість роботи полягає в розробці та апробації елементів психологічної допомоги щодо підвищення рівня психологічного благополуччя студентської молоді в умовах воєнного стану, які можуть бути використані в психологічній практиці. Метою дослідження є теоретично обґрунтувати та емпірично вивчити вплив воєнного стану на рівень психологічного благополуччя студентської молоді. Об’єкт дослідження – психологічне благополуччя особистості. Предмет дослідження – особливості переживання психологічного благополуччя студентською молоддю в умовах війни. Експериментальна база дослідження. Базою дослідження виступив Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Вибірка досліджуваних складалася із 50 осіб. Вік досліджуваних – від 18 до 23 років. Для розв’язання поставлених завдань, досягнення мети використано комплекс методів наукового дослідження: 1) теоретичні – аналіз, узагальнення психологічної, психолого-педагогічної, соціальної та методичної літератури для з’ясування сучасного стану досліджуваної проблеми; формулювання висновків; 2) емпіричні – психологічного благополуччя студентської молоді в умовах воєнного стану.Психодіагностичний комплекс складається з відомих класичних методик та шкал: тест «Задоволеність своїм життям» В. Коулмана (додаток А); шкала задоволеності життям Е. Дінера (додаток Б); тест Бека на тривожність (додаток В). 3) статистична обробка даних. Для визначення рівня особливостей психологічного благополуччя та особистісних особливостей студентів в умовах війни, вибір зупинився на таких методиках: 1. Тест «Задоволеність своїм життям» В. Коулмана. 2. Шкала задоволеності життям Е. Дінера. 3. Тест Бека на тривожність. Узагальнені результати за використаними методиками свідчать про те, що було виявлено достатню кількість осіб, які повністю не задоволені своїм життям. Вони відчувають втрату чіткого напрямку або мети у своєму житті, не бачити значення своїх дій або не мають стимулу досягнення успіху.Ці студенти відчувають, що не мають контролю над своїм життям або над тим, як вони впливають на своє майбутнє. Найбільшу кількість осіб склали студенти, які мають середній рівень виразності тривоги. Такі студенти можуть відчувати стрес у звичайних ситуаціях, таких як екзамени, виступи або соціальні події, але вони здатні керувати цими емоціями та знаходити способи подолання стресу. Вони можуть мати схильність до переживання та роздумів про майбутні події або можливі проблеми, але зазвичай це не заважає їм ефективно функціонувати. Отримані результати свідчать про те, що значна частина студентів відчуває незадоволення своїм життям, має низький рівень психологічного благополуччя та високий рівень тривожності. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел (50 найменувань) та додатків. Загальний обсяг роботи становить 97 сторінок, з яких 86 сторінок основного тексту. Ключові слова: психологічне благополуччя, студентська молодь, війна, воєнний стан, деструктивні фактори, соціальна адаптація, вимушені переселенці, психологічна допомога.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпсихологічне благополуччяuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectдеструктивні факториuk_UA
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk_UA
dc.subjectвимушені переселенціuk_UA
dc.subjectпсихологічна допомогаuk_UA
dc.subjectpsychological well-beinguk_UA
dc.subjectstudent youthuk_UA
dc.subjectwaruk_UA
dc.subjectmartial lawuk_UA
dc.subjectdestructive factorsuk_UA
dc.subjectsocial adaptationuk_UA
dc.subjectforced migrantsuk_UA
dc.subjectpsychological assistanceuk_UA
dc.titleОсобливості переживання психологічного благополуччя студентською молоддю в умовах війниuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of experiencing psychological well-being by student youth in the conditions of waruk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руденко Т.І..pdfОсобливості переживання психологічного благополуччя студентською молоддю в умовах війни1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.