Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2156
Назва: Маркетингове забезпечення реалізації продукції на ринку продукції (на прикладі ПрАТ «Дунайсудноремонт»)
Інші назви: Marketing support for the sale of products on the product market (on the example of PJSC "Dunaysudnoremont"
Автори: Онищенко, М. О.
Ключові слова: маркетингове забезпечення реалізації продукції
маркетингова діяльність підприємства
оцінка ефективності маркетингового забезпечення реалізації продукції
marketing support for product sales
marketing activity of the enterprise
evaluation of the effectiveness of marketing support for product sales
Дата публікації: 25-чер-2024
Бібліографічний опис: Онищенко М. О. Маркетингове забезпечення реалізації продукції на ринку продукції (на прикладі ПрАТ «Дунайсудноремонт») : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, освітньої програми : Підприємництво, торгівля та біржова діяльність: економіка та управління підприємством / Кер.: к. пед. н., доц. Яковенко О. І. – Ізмаїл, 2024. – 71 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи на тему: «Маркетингове забезпечення реалізації продукції на ринку продукції (на прикладі ПрАТ «Дунайсудноремонт»)» Актуальність дослідження маркетингового забезпечення реалізації продукції обумовлюється рядом факторів, які впливають на сучасний ринок і підприємства, зокрема такими як: зростаюча конкуренція, змінив поведінці споживачів, ефективність використання ресурсів, інтеграція маркетингових комунікацій, соціальна відповідальність і стійкий розвиток, технологічний прогрес. Об`єктом роботи є маркетингове забезпечення реалізації продукції, предметом – теоретичні та методичні аспекти маркетингового забезпечення реалізації продукції ПрАТ «Дунайсудноремонт». Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних засад маркетингового забезпечення реалізації продукції підприємства на ринку продукції та, на підставі дослідження ефективності маркетингового забезпечення реалізації продукції ПрАТ «Дунайсудноремонт», визначення шляхів його вдосконалення. У першому розділі «Теоретичні засади маркетингового забезпечення реалізації продукції підприємства на ринку продукції» досліджено сутність, принципи та інструменти маркетингового забезпечення реалізації продукції підприємства на ринку продукції, економічний підхід до управління маркетингового забезпечення реалізації продукції підприємства, методичні підходи до оцінки економічної результативності управління маркетинговою діяльністю підприємства. У другому розділі «Дослідження ефективності маркетингового забезпечення реалізації продукції ПрАТ «Дунайсудноремонт»» наведена організаційно-економічна характеристика ПрАТ «Дунайсудноремонт», проведено дослідження організації маркетингового забезпечення реалізації продукції ПрАТ «Дунайсудноремонт» та аналіз ефективності маркетингового забезпечення реалізації продукції ПрАТ «Дунайсудноремонт». У третьому розділі «Шляхи вдосконалення маркетингового забезпечення реалізації продукції ПрАТ «Дунайсудноремонт»» проведено дослідження теоретичних напрямів підвищення ефективності маркетингового забезпечення реалізації продукції, визначено основні заходи підвищення ефективності маркетингового забезпечення реалізації продукції ПрАТ «Дунайсудноремонт», проведено економічне обґрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів підвищення ефективності маркетингового забезпечення реалізації продукції ПрАТ «Дунайсудноремонт». Практичне значення одержаних результатів полягають у тому, що результати дослідження та запропоновані заходи можуть сприяти підвищенню ефективності маркетингового забезпечення реалізації продукції та покращення ефективності діяльності ПрАТ «Дунайсудноремонт».
Опис: ANNOTATION to the qualification work on the topic: "Marketing support for the sale of products on the product market (on the example of PJSC "Dunaysudnoremont"" The relevance of the study of marketing support for the sale of products is determined by a number of factors that affect the modern market and enterprises, in particular, such as: growing competition, changed consumer behavior, the efficiency of the use of resources, the integration of marketing communications, social responsibility and sustainable development, technological progress. The object of the work is marketing support for the sale of products, the subject is theoretical and methodical aspects of marketing support for the sale of products of PJSC "Dunaisudnoremont". The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations of the marketing support for the sale of the company's products on the product market and, based on the study of the effectiveness of the marketing support for the sale of the products of Dunaysudnoremont PJSC, to determine ways to improve it. In the first chapter, "Theoretical principles of marketing support for the sale of the company's products on the product market", the essence, principles and tools of marketing support for the sale of the company's products on the product market, the economic approach to the management of the marketing support for the sale of the company's products, methodical approaches to assessing the economic effectiveness of the management of the company's marketing activities are investigated . In the second chapter "Study of the effectiveness of marketing support for the sale of products of Dunaysudnoremont" PrJSC, the organizational and economic characteristics of "Dunaisudnoremont" PrJSC are given, a study of the organization of marketing support for the sale of products of "Dunaisudnoremont" PrJSC and an analysis of the effectiveness of marketing support for the sale of products of "Dunaisudnoremont" PrJSC were carried out. In the third chapter "Ways of improving the marketing support for the sale of products of Dunaysudnoremont PrJSC", a study of theoretical directions for increasing the effectiveness of marketing support for the sale of products was carried out, the main measures to increase the effectiveness of marketing support for the sale of products of Dunajsudnoremont PrJSC were determined, and an economic justification of the feasibility of implementing the proposed measures to increase the effectiveness of marketing ensuring the sale of products of PJSC "Dunaisudnoremont". The practical significance of the obtained results is that the results of the study and the proposed measures can contribute to increasing the effectiveness of marketing support for the sale of products and improving the efficiency of Dunaisudnoremont PJSC.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2156
Розташовується у зібраннях:076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Онищенко_диплом.pdfМаркетингове забезпечення реалізації продукції на ринку продукції (на прикладі ПрАТ «Дунайсудноремонт»)1.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.