Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/217
Назва: Інтелектуальна гра як засіб мотивації старшокласників до вивчення англійської мови
Інші назви: An intellectual game as a means of motivation for senior pupils to study English
Автори: Чиж, С.Г.
Chizh, S.G.
Ключові слова: старший шкільний вік
інтелект
інтелектуальна гра
senior school age
intelligence
intellectual game
Дата публікації: 2015
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Чиж С.Г. Інтелектуальна гра як засіб мотивації старшокласників до вивчення англійської мови // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2015. – Вип. 33. – С. 190-193.
Серія/номер: Педагогічні науки;33
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено педагогічно обґрунтоване використання інтелектуальних ігор з метою підвищення мотивації учнів старшої школи до вивчення англійської мови. Наголошується на тому, що проведення інтелектуальних ігор сприяє вихованню поваги до традицій і культури країни, мова якої вивчається, і як наслідок – розвитку соціокультурної компетенції учнів.
Опис: The article describes a pedagogically based using of intellectual games to increase the motivation of senior pupils to study English. It accentuates the fact that intellectual games promout pupils’ respect for the traditions and culture of the country of the studied language and, as a consequence, it favours the development of pupils’ sociocultural competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/217
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42.pdf186.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.