Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2172
Назва: Поетика фронтиру в романі Майн Ріда «Оцеола»
Інші назви: Poetics of the frontier in Mayne Reid novel «OCEOLA»
Автори: Димитрова, Інна
Dimitrova, Inna
Ключові слова: поетика
фронтир
дискурс
історичний роман
часопростір
poetics
frontier
discourse
historical novel
time space
Дата публікації: 26-січ-2023
Бібліографічний опис: Димитрова І. І. Поетика фронтиру в романі Майн Ріда «Оцеола» : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014 Середня освіта. Предметної спеціальності: 014.021 Англійська мова і література, освітньої програми: Середня освіта: англійська мова і література / Кер. : д. філ. н., проф. Шевчук Т. С. – Ізмаїл, 2023. – 76 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження передбачила вивчення поетики фронтиру в романі Майн Ріда «Оцеола», для досягнення якої було проаналізувано поняття фронтиру у світовій гуманітаристиці; охарактеризувано поетику фронтиру в американській літературі епохи раннього романтизму та творчості Майн Ріда; вивчено фронтирний хронотоп, мовну картину фронтирного світу та образи Свій/Чужий в художньому просторі роману Майн Ріда «Оцеола». У першому розділі проаналізовано теоретичні засади вивчення ролі фронтиру в історії людства та формування певних якостей, потрібних мешканцям такої території, заради виживання та прогресу. Авторка виходить з того, що для Америки, яка у XVIII–XIX ст. розвивалася в постійному русі зі Сходу на Захід, відвойовуючи землі в індіанців та борючись із дикою природою, поняття фронтиру, що в історії США означає зону відкриття й освоєння нових земель Дикого Заходу, стало одним із базових. Авторка доводить, що в першій половині ХХ століття, коли майже вся територія США була освоєна та колонізована, міфологія фронтиру отримала друге життя як в американський романістиці, так і в наукових студіях. У другому розділі авторка аналізує фронтирний дискурс в романі Майн Ріда «Оцеола», фокусуючись на проблемах фронтирного часопростору твору; образах Свій/Чужий в художньому просторі роману; мовній картині фронтирного світу. Третій розділ представляє собою теоретичне обгрунтування методичних засад вивчення історичного роману в ЗСО. У висновках синтезовано й сформульовано основні спостереження, в яких авторка дисертаційної роботи продемонструвала фаховий рівень проведення відповідних наукових узагальнень.
Опис: The purpose of the study was to study the poetics of the frontier in the novel by Mayne Reid “Oceola”. To achieve this goal, the author analyzed the concept of the frontier in world humanities; characterized the poetics of the frontier in American literature of the early Romantic era and in the works of Mayne Reid; studied the frontier chronotope, as well as the linguistic picture of the frontier world and the images of Friend/Stranger in the artistic space of Mayne Reid's novel “Oceola”. The first chapter analyzes the theoretical foundations of studying the role of the frontier in human history and the formation of certain qualities required by the inhabitants of such a territory for the sake of survival and progress. The author proceeds from the fact that for America, which in the eighteenth and nineteenth centuries developed in a constant movement from East to West, conquering land from the Indians and fighting wildlife, the concept of the frontier, which in the history of the United States means the zone of discovery and development of new lands of the Wild West, became one of the basic ones. The author proves that in the first half of the twentieth century, when almost the entire territory of the United States was developed and colonized, the mythology of the frontier received a second life in both American fiction and scholarship. In the second chapter, the author analyzes the frontier discourse in Mayne Reid's novel “Oceola”, focusing on the problems of the frontier time-space of the novel; the images of Friend/Stranger in the novel's artistic space; and the linguistic picture of the frontier world. The third section is a theoretical substantiation of the methodological foundations of studying the historical novel in the secondary school. The conclusions synthesize and formulate the main observations in which the author of the dissertation demonstrated the professional level of relevant scientific generalizations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2172
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: англійська мова і література

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дімітрова магістерська.pdfПоетика фронтиру в романі Майн Ріда «Оцеола»1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.