Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарчева, А.В.-
dc.date.accessioned2024-10-08T12:02:22Z-
dc.date.available2024-10-08T12:02:22Z-
dc.date.issued2024-01-25-
dc.identifier.citationГарчева А.В. Діагностика якості освіти за допомогою ITтехнологій : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, освітньої програми : Менеджмент. Управління закладом освіти / Кер.: к.пед.н., доц. Мізюк В. А. – Ізмаїл, 2024. –68с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2180-
dc.description.abstractПріоритетним завданням розвитку української освіти є досягнення його якості та ефективності за рахунок оновлення змісту, підвищення рівня реалізації сучасних інноваційних технологій. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та практичне оцінювання ефективності процесу управління якістю загальної освіти на основі використання сучасних інформаційних технологій. Методи дослідження: теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення наукових знань про ІТ-технології; їх застосування в управлінській діяльності керівника, практичні методи: педагогічне спостереження, інтерв’ювання, анкетування, методи обробки та інтерпретації даних. Об’єкт дослідження: процес управління якістю освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти. Предмет дослідження: організаційно-педагогічні і ресурси управління якістю освіти в процесі використання ІТ- технологій. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що теоретичні положення нами доведені до рівня практичних шляхів удосконалення сучасних підходів до діагностики якості освіти за допомогою IT-технологій в ОЗ “Шабівський ЗЗСО I-III ст.” У першому розділі визначено теоретичні основи діагностики якості освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти; методичний інструментарій діагностики якості освітньої діяльності; різновиди ІТтехнологій для діагностики якості освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти. У другому розділі здійснено аналіз рівня забезпечення якості освітньої діяльності в ОЗ “Шабівський ЗЗСО I-III ст.”. На основі аналізу рівня забезпечення якості освітньої діяльності були розроблені заходи щодо підвищення якості освітньої діяльності та проаналізовано засідання педагогічних рад. У третьому розділі роботи представлено удосконалення діагностики якості освітньої діяльності ОЗ “Шабівський ЗЗСО I-III ст.” за допомогою ITтехнологій. Автором встановлено за допомогою онлайн опитування наявність системи інформаційного забезпечення якості освіти інноваційною діяльністю педагогів ЗЗСО, задоволеність керівників змістом зовнішньої і внутрішньої інформації, достатність її для реалізації управлінських функцій. Експеримент підтвердив ефективність запропонованих магістранткою шляхів удосконалення діагностики якості освіти в ОЗ “Шабівський ЗЗСО I-III ст.”, вказуючи на переваги впровадження IT-технологій для підвищення якості та ефективності управління освітнім процесом. Таким чином, мета роботи досягнута, завдання виконані, запропоновані заходи розглянуті адміністрацією школи, що доводить ефективність експериментальної роботи. Кваліфікаційна робота складається із трьох розділів та висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел і літератури із 55 найменувань. Зміст роботи викладений на 70 сторінках, з них основного тексту – 60 сторінок. Робота містить 2 додатку, 9 таблиць і 6 рисунків.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectIT-технологіїuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectпроцес управлінняuk_UA
dc.subjectдіагностика якості освітиuk_UA
dc.subjectудосконалення діагностикиuk_UA
dc.titleДіагностика якості освіти за допомогою ITтехнологійuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гарчева_диплом.pdfДіагностика якості освіти за допомогою ITтехнологій1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.