Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСитнікова, О.-
dc.date.accessioned2024-11-25T09:54:19Z-
dc.date.available2024-11-25T09:54:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСитнікова О. Наукові підходи до визначення педагогічних умов формування в майбутніх бакалаврів філології компетентності міжкультурної взаємодії / О. Ситнікова // Вища освіта у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій. Збірник наукових праць за матеріалами III Міжвузівської науково-практичної конференції. – Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2023. – С. 83-86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2187-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleНаукові підходи до визначення педагогічних умов формування в майбутніх бакалаврів філології компетентності міжкультурної взаємодіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ситнікова_Ізмаїл_2023_Наукові_підходи_до_визначення_педагогічних.pdfНаукові підходи до визначення педагогічних умов формування в майбутніх бакалаврів філології компетентності міжкультурної взаємодії1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.