Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2190
Назва: Творче середовище з формування готовності майбутніх бакалаврів філології до міжкультурної взаємодії: аналіз наукових підходів
Інші назви: A creative environment for forming the readiness of future bachelors of philology for intercultural interaction: analysis of scientific approaches
Автори: Ситнікова, Ольга Володимирівна
Sytnikova, Olha Volodymyrivna
Ключові слова: творчий
середовище
готовність
міжкультурний
взаємодія
бакалавр
філологія
науковий
підхід
creative
environment
readiness
intercultural
interaction
bachelor
philology
scientific
approach
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Ситнікова О. В. Творче середовище з формування готовності майбутніх бакалаврів філології до міжкультурної взаємодії: аналіз наукових підходів / О. В. Ситнікова // Наукові інновації та передові технології. (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). – № 5(33). – 2024. – С. 1298-1306.
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті розглядаються різні наукові підходи до визначення поняття «готовність до міжкультурної взаємодії», а також «творче середовище». Готовність саме бакалаврів філології до міжкультурної взаємодії в професійній діяльності відображає гуманістичні цінності, здатність до співпраці, ефективного спілкування, обміну інформацією про культурну спадщину, знання про власну культуру та культуру народів світу, застосування цих знань у професійній діяльності. Ефективність оволодіння цієї готовністю у студентів визначається тим, наскільки вони залучені в творче середовище, в контексті якого передбачається продукування ідей про методи оволодіння та розповсюдження в суспільстві знань щодо культур різних народів. Ефективним методом формування готовності до міжкультурної взаємодії в творчому середовищі закладів освіти є самостійна робота здобувачів вищої освіти з використання творів світової літератури, музичного мистецтва, кінематографу, художньої творчості, скульптури, архітектури на заняттях з основних та вибіркових освітніх компонентів. Важливим методом у творчому середовищі є й дослідницька діяльність студентів. Через науково-творчі центри має сенс організовувати науковий пошук з проблем лінгвістики, літератури, перекладу, методики викладання іноземних мов, що допомагає оволодівати готовністю до міжкультурної взаємодії та розширює професійну ерудицію, формувати дослідницьку компетентність, креативність, критичне, аналітичне мислення, здатність до рефлексії. Є доцільним упроваджувати проєктну діяльність з вивчення культурного доробку різних народів світу, їхніх традицій, норм та особливостей спілкування в різних сферах (побутовій, соціальній, професійній), генерації цікавих проєктів з розповсюдження отриманої інформації в суспільстві. Має сенс також утворювати центри міжкультурної співпраці з надання консультацій тим студентам, які приїхали в нашу країну на навчання, або тим, хто відправляється в інші країни за програмами академічної мобільності, орієнтуючи їх у специфіці комунікації та соціальної взаємодії у різних народів.
Опис: Abstract. The article elucidates different scientific approaches to defining the concept of «readiness for intercultural interaction» as well as «creative environment». The readiness of bachelors of philology for intercultural interaction in professional activity reflects humanistic values, the ability to cooperate, effective communication, exchange of information about cultural heritage, knowledge about one's own culture and the culture of the peoples of the world, and the application of this knowledge in professional activity. The effectiveness of mastering this readiness among students is determined by the extent to which they are involved in a creative environment, in the context of which the production of ideas about the methods of mastering and spreading knowledge about the cultures of different peoples is expected. An effective method of forming readiness for intercultural interaction in the creative environment is the independent work of students using works of world literature, musical art, cinematography, artistic creativity, sculpture, architecture in classes of basic and selective educational components. Research activity of students is also an important method in a creative environment. Through scientific and creative centers, it makes sense to organize scientific research on the problems of linguistics, literature, translation, and methods of teaching foreign languages, which helps to master the readiness for intercultural interaction and expands professional erudition, to form research competence, creativity, critical thinking. It is expedient to implement project activities for the study of the cultural development of different peoples of the world, their traditions, norms and peculiarities of communication in various spheres, generation of interesting projects for the dissemination of the received information in society. It also makes sense to form centers of intercultural cooperation to provide advice to those students who came to study under academic mobility programs, orienting them in the specifics of social interaction among different peoples.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2190
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ситнікова_ТВОРЧЕ_СЕРЕДОВИЩЕ_МІЖК_ВЗАЄМОДІЯ.pdfТворче середовище з формування готовності майбутніх бакалаврів філології до міжкультурної взаємодії: аналіз наукових підходів200.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.