Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурковська, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorBurkovska, Tetiana-
dc.date.accessioned2024-12-25T08:41:40Z-
dc.date.available2024-12-25T08:41:40Z-
dc.date.issued2024-12-24-
dc.identifier.citationБурковська Т. В. Медіатекст як різновид масової комунікації : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014 Середня освіта. Предметної спеціальності: 014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (із зазначенням мови)). Спеціалізації : 014.021 Англійська мова та зарубіжна література. Освітньої програми : Середня освіта: англійська мова та зарубіжна література / Кер. : канд. філ. н., доц. Четверікова О.Р. – Ізмаїл, 2024. – 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2198-
dc.descriptionSUMMARY The qualification work “Media text as a type of mass communication” is based on scientific research in the field of media linguistics. Media text is considered as a dynamic unit of a higher order, through which speech interaction is carried out in the field of mass communication. The direct connection between media linguistics and methodology of teaching foreign languages confirms that a language, native or foreign, is the object of study of linguistic disciplines. This contributes to solving global problems and learning goals, and preparing pupils of specialized schools for life in the new information conditions of today. The qualification work provides a comprehensive review of the characteristic features of new media and virtual media text as a product of mass communication, taking into account the typological features. The object of the study in the work is virtual media texts of new media. The subject of the study is the characteristic linguistic features of modern virtual media text and the disclosure of the features of its teaching during the English lessons at specialized schools. The research material combines online texts of media interviews, reports, news notes and comments. Various research methods have been used in the investigation: descriptive-comparative, contrastive and others. The source base of the study combines the works of domestic and foreign scientists with a total of 106 titles. The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used and a list of illustrative material. Various investigation points have been analyzed: the features of linguistic approaches to the study of new media; the consideration of methods domestic and foreign authors use when studying media text distinctive characteristics; the typological features of modern media texts; anthropocentrism and intertextuality as the striking sides of media texts; the investigation of the virtual interview and the methods aimed at the development of dialogical speech skills on the base of the interview method during an English lesson. The linguistic and communicative features of the news media message and with its varieties and the features of the development of English-language monologue speech skills based on news media text have been studied. There have been identified relevant methods of increasing motivation of pupils of a specialized school during the English lessons. The features of an English lesson as a link in the formation of media literacy skills in a specialized school were explained and a set of exercises and tasks on the topic "Modern Media Speech" have been developed. It has been noted that studying modern media texts during the English lessons contributes to the formation of a contemporary worldview, improves the skills of analyzing multi-level media products, and becomes crucial in the development of media literacy. Deep understanding of English-language media texts and the ability to interpret them contributes to the formation of foreign language communicative competence in the pupils of specialized schools, which becomes the main priority of the linguistic side of education in advanced mastery of the English language.uk_UA
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Кваліфікаційна робота «Медіатекст як різновид масової комунікації» спирається на наукові дослідження у сфері медіалінгвістики. Медіатекст розглядається як динамічна одиниця вищого порядку, за допомогою якої здійснюється мовленнєве спілкування у сфері масових комунікацій. Безпосередній зв’язок медіалінгвістики та методики підтверджує те, що мова, рідна чи іноземна, є об’єктом дослідження лінгвістичних дисциплін. Це сприяє розв’язанню глобальних проблем та цілей навчання, та підготовки учнів профільної школи до життя в нових інформаційних умовах сьогодення. У кваліфікаційній роботі здійснено всебічний розгляд характерних рис нових медіа та віртуального медіатексту як продукту масової комунікації, враховуючи його типологічні риси. Об’єктом дослідження є віртуальні медіа тексти нових медіа. Предмет дослідження становлять характерні лінгвістичні риси сучасного віртуального медіатексту та розкриття особливостей його навчання на уроках англійської мови у профільній школі. Матеріал дослідження поєднує он-лайн тексти медіа інтерв'ю, репортажу, новинної замітки та коментаря. Використано різні методи дослідження: описово-порівняльний, контрастивний та інші. Джерельна база дослідження поєднує праці вітчизняних та зарубіжних вчених загальною кількістю 106 найменувань. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та списку джерел ілюстративного матеріалу. Було проаналізовано: особливості лінгвістичних підходів до вивчення нових медіа; розглянуто способи дослідження медіатексту в роботах вітчизняних та зарубіжних авторів; окреслено типологічні характеристики сучасного медіатексту; описано риси антропоцентризму та інтертекстуальності; досліджено особливості віртуального тексту інтерв'ю та пояснено особливості розвитку навичок діалогічного мовлення за методом інтерв'ю на уроці англійської мови в профільній школі; вивчено лінгво-комунікативні риси новинного медіа повідомлення та його різновидів і пояснено особливості розвитку навичок англомовного монологічного мовлення на базі новинного медіатексту; виявлено актуальні методи збільшення мотивації учнів профільної школи на уроках англійській мові; пояснено особливості такого уроку як ланки у формуванні навичок медіа грамотності у профільній школі та розроблено комплекс вправ та завдань з теми «Сучасне медіа мовлення». Було доказано, що вивчення медіатекстів на уроках англійської мови сприяє становленню сучасного світосприйняття, покращує навички аналізу різнорівневої медіа продукції, стає ключовим у розвитку медіа грамотності. А розуміння та інтерпретація англомовного медіатексту сприяє формуванню іншомовної медіа комунікативної компетенції в учнів профільної школи, що постає ключовим пріоритетом лінгвістичного боку освіти при поглибленому оволодінні англійською мовою.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectантропоцентризмuk_UA
dc.subjectмедіа лінгвістикаuk_UA
dc.subjectмедіа текстuk_UA
dc.subjectмедіа світuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectanthropocentrismuk_UA
dc.subjectmedia linguisticsuk_UA
dc.subjectmedia textuk_UA
dc.subjectmedia worlduk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.titleМедіатекст як різновид масової комунікаціїuk_UA
dc.title.alternativeMedia text as a type of mass communicationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта: англійська мова і література

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5. Магістерська робота Бурковська Т. В.pdfМедіатекст як різновид масової комунікації1.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.