Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2208
Назва: Розвиток моральних якостей молодшого школяра у позаурочній діяльності: технологічні та методичні аспекти
Інші назви: Development of moral qualities of a junior schoolchild in extracurricular activities: technological and methodological aspects
Автори: Щербина, Ірина
Shcherbynа, Iryna
Ключові слова: моральний розвиток особистості
моральне виховання
позаурочна діяльність
діти молодшого шкільного віку
moral development of personality
moral education
extracurricular activities
children of primary school age
Дата публікації: 24-гру-2024
Бібліографічний опис: Щербина І. Розвиток моральних якостей молодшого школяра у позаурочній діяльності: технологічні та методичні аспекти : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Позашкільна освіта / Кер. : канд. пед. н., доц. Іванова Д.Г. – Ізмаїл, 2024. – 82 с.
Короткий огляд (реферат): Анотація до кваліфікаційної роботи Щербини Ірини Розвиток моральних якостей молодшого школяра у позаурочній діяльності: технологічні та методичні аспекти Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 013 Початкова освіта. Освітня програма: «Початкова освіта. Позашкільна освіта». Ізмаїльський державний гуманітарний університет. м. Ізмаїл, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню сучасних технологій морального виховання дітей молодшого шкільного віку в умовах позаурочної діяльності. Позаурочна діяльність виступає унікальним інструментом морального виховання, який дозволяє створити сприятливе середовище для формування ключових моральних якостей дітей поза межами традиційного освітнього процесу. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз ефективності позаурочної діяльності у сприянні всебічному розвитку учнів і розробка рекомендацій щодо вдосконалення позаурочних програм морального спрямування здобувачів початкової освіти. Розроблена чотирьохетапна методика дозволила комплексно підійти до вивчення впливу позаурочної діяльності на моральний розвиток молодших школярів. Діагностико-аналітичний етап передбачав ретельне вивчення рівня моральних якостей дітей. На організаційно-підготовчому етапі відбулася важлива робота з адаптації виховних стратегій під індивідуальні особливості кожного учня. Завданням процесуально-діяльнісного етапу було цілеспрямоване формування домінантних моральних якостей дітей: чесності, відповідальності та дисциплінованості. Заключний експертно-оцінний етап дозволив провести глибокий аналіз отриманих результатів, простежити динаміку змін та скоригувати подальші виховні стратегії. 5 Дослідно-експериментальна робота проводилась на базі Олексіївського ліцею Маразліївської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області у 2 та 3 класах, у кожному з яких навчається по 20 осіб. Результати проведеного дослідження засвідчили позитивну динаміку морального розвитку учнів, яка виявилася не лише в кількісних показниках, але й у якісних змінах особистісних характеристик дітей. Це підтверджує вихідну гіпотезу про потужний потенціал позаурочної діяльності у процесі морального виховання дітей молодшого шкільного віку.
Опис: ANNOTATION to the qualification work by Iryna Shcherbynа on the topic Development of moral qualities of a junior schoolchild in extracurricular activities: technological and methodological aspects Qualification work for obtaining the Master’s degree in the specialty 013 Primary Education. Educational program: “Primary Education. Extracurricular Education”. Izmail State University for Humanities. Izmail, 2024. The qualification work is devoted to the study of modern technologies of moral education of children of primary school age in the conditions of extracurricular activities. Extracurricular activities are a unique tool of moral education, which allows you to create a favorable environment for the formation of key moral qualities of children outside the traditional educational process. The purpose of the qualification work is to analyze the effectiveness of extracurricular activities in promoting the comprehensive development of students 6 and to develop recommendations for improving extracurricular programs for the moral direction of primary education applicants. The developed four-stage methodology made it possible to comprehensively approach the study of the impact of extracurricular activities on the moral development of younger students. The diagnostic and analytical stage involved a thorough study of the level of moral qualities of children. At the organizational and preparatory stage, important work was carried out to adapt educational strategies to the individual characteristics of each student. The task of the procedural and activity stage was the purposeful formation of the dominant moral qualities of children: honesty, responsibility and discipline. The final expert evaluation stage made it possible to conduct a deep analysis of the results obtained, trace the dynamics of changes and adjust further educational strategies. The experimental work was carried out on the basis of the Alekseevsky Lyceum of the Marazliiv Village Council of the Bilhorod-Dnistrovsky District of the Odessa Region in the 2nd and 3rd grades, each of which has 20 children of primary school age. The results of the study testified to the positive dynamics of moral development of students, which was manifested not only in quantitative indicators, but also in qualitative changes in the personal characteristics of children. This confirms the initial hypothesis about the powerful potential of extracurricular activities in the process of moral education of children of primary school age.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2208
Розташовується у зібраннях:013 Початкова освіта. Позашкільна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна_робота_Щербина_І_М_641П.pdfРозвиток моральних якостей молодшого школяра у позаурочній діяльності766.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.