Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2210
Назва: | Формування основ національно-патріотичної свідомості молодших школярів у сучасному освітньо-розвивальному середовищі |
Інші назви: | Formation of the foundations of national-patriotic consciousness of younger schoolchildren in a modern educational and developmental environment |
Автори: | Тарасенко, В.М. Tarasenko, V. |
Ключові слова: | національно-патріотичне виховання Нова українська школа молодші школярі освітнє середовище патріотична свідомість педагогічні методи national-patriotic education New Ukrainian School primary school children educational environment patriotic consciousness pedagogical methods |
Дата публікації: | 26-гру-2024 |
Бібліографічний опис: | Тарасенко В.М. Формування основ національно-патріотичної свідомості молодших школярів у сучасному освітньо-розвивальному середовищі : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер. : канд. пед. н., в. о. доц. Сич Ю. І. – Ізмаїл, 2024. – 92 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню методів, засобів та умов ефективного виховання національно-патріотичних цінностей у дітей молодшого шкільного віку. Актуальність цього дослідження зумовлена необхідністю постійного оновлення форм і методів виховної роботи з молодшими школярами, орієнтованими на формування патріотичних почуттів. Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження процесу формування національно-патріотичної свідомості молодших школярів у контексті сучасного освітнього середовища Нової української школи. Завдання: 1. Проаналізувати теоретичні аспекти національно-патріотичного виховання в початковій освіті. 2. Розглянути психолого-педагогічні особливості патріотичного виховання молодших школярів та його складових. 3. Визначити роль освітнього середовища Нової української школи у формуванні патріотичних цінностей. 4. Дослідити методи та форми роботи з учнями 4-Б класу Саф’янського ЗЗСО щодо виховання патріотизму. 5. Вивчити передовий досвід педагогів у реалізації програм патріотичного виховання молодших школярів. 4 6. Провести діагностику рівня національно-патріотичної свідомості учнів 4 класу Саф’янського ЗЗСО в освітньому середовищі Нової української школи, оцінити рівень сформованості національно-патріотичної свідомості молодших школярів. 7. Розробити комплекс конструктивних педагогічних технологій та форм національно-патріотичного виховання у виховній роботі початкової школи, оцінити його ефективність. Об’єктом дослідження є процес формування основ національнопатріотичної свідомості молодших школярів. Предметом дослідження є методи та форми виховної роботи, спрямовані на розвиток патріотичних почуттів у молодших школярів в умовах Нової української школи. Робота складається з трьох розділів. В першому розділі роботі розглядаються теоретичні основи національно-патріотичного виховання, враховуючи історико-педагогічний контекст і сучасні державні вимоги в умовах реалізації реформи Нової української школи (НУШ). Особлива увага приділена психолого-педагогічним особливостям молодших школярів, що впливають на сприйняття патріотичних ідей, формування їхньої національної ідентичності та ціннісних орієнтирів. В другому розділі роботи проведено діагностику рівня національнопатріотичної свідомості учнів початкових класів в освітньому середовищі нової української школи, визначено передовий педагогічний досвід успішного патріотичного виховання сучасних молодших школярів. В третьому розділі кваліфікаційної роботи розглядаються конструктивні педагогічні технології та форми національно-патріотичного виховання у виховній роботі початкової школи Саф’янського закладу загальної середньої освіти. Робота також містить практичні рекомендації для педагогів, що спрямовані на вдосконалення навчально-виховного процесу у контексті формування національно-патріотичних цінностей. 5 Висновки дослідження підтверджують, що створення сприятливого освітнього середовища, яке стимулює інтерес до історії, культури та традицій України, є ключовим чинником у вихованні молодого покоління патріотів. |
Опис: | The qualification work is dedicated to the study of methods, tools, and conditions for effectively fostering national-patriotic values in primary school children. The relevance of this research stems from the constant need to update the forms and methods of educational work with younger schoolchildren, focusing on the development of patriotic feelings. The goal of this qualification work is to explore the process of forming national-patriotic consciousness in primary school children within the context of the educational environment of the New Ukrainian School. Tasks of the research: 1. To analyze the theoretical aspects of national-patriotic education in primary education. 2. To examine the psychological and pedagogical features of patriotic education for younger schoolchildren and its components. 6 3. To determine the role of the educational environment of the New Ukrainian School in fostering patriotic values. 4. To study the methods and forms of work with the 4-B grade students of Safyany Secondary School regarding patriotic upbringing. 5. To explore the advanced experience of teachers in implementing programs for patriotic education of primary schoolchildren. 6. To conduct a diagnosis of the level of national-patriotic education among 4th-grade students of Safyany Secondary School within the educational environment of the New Ukrainian School, evaluating the level of national-patriotic consciousness. 7. To develop a set of constructive pedagogical technologies and forms of national-patriotic education for primary school educational activities and evaluate its effectiveness. The object of the research is the foundations of the process of forming national-patriotic consciousness among junior schoolchildren. The subject of the research includes the methods and forms of educational work aimed at fostering patriotic feelings among primary school students in the conditions of the New Ukrainian School. The work consists of three chapters. The first chapter explores the theoretical foundations of national-patriotic education, taking into account the historical-pedagogical context and current state requirements in the implementation of the New Ukrainian School reform. Particular attention is given to the psychological and pedagogical characteristics of younger schoolchildren that influence their perception of patriotic ideas, the formation of national identity, and value orientations. The second chapter presents the diagnosis of national-patriotic education of primary school students in the educational environment of the New Ukrainian School and identifies advanced pedagogical practices in successful patriotic education for modern younger schoolchildren. 7 The third chapter of the qualification work examines constructive pedagogical technologies and forms of national-patriotic education in the educational activities of Safyany Secondary School. The work also provides practical recommendations for teachers aimed at improving the educational process in the context of fostering national-patriotic values. The conclusions of the study confirm that creating a favorable educational environment that stimulates interest in the history, culture, and traditions of Ukraine is a key factor in fostering a generation of young patriots. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2210 |
Розташовується у зібраннях: | 013 Початкова освіта. Інклюзивна освіта |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
магістерська_Тарасенко_В.М. .pdf | Формування основ національно-патріотичної свідомості молодших школярів у сучасному освітньо-розвивальному середовищі | 1.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.