Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧепрас, Юлія Іванівна-
dc.contributor.authorChepras, Yuliia-
dc.date.accessioned2025-01-02T07:53:19Z-
dc.date.available2025-01-02T07:53:19Z-
dc.date.issued2024-12-25-
dc.identifier.citationЧепрас Ю. І. Психолого-педагогічні умови використання інформаційного ресурсу телебачення в освітньому процесі молодших школярів із особливими потребами : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер. : д. п. н., проф. Біла О. О.– Ізмаїл, 2024. – 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2212-
dc.descriptionSUMMARY for the qualification work of the holder of the educational degree «Master» of education educational program «Elementary Education. Inclusive Education» Department of Preschool and Elementary Education Chepras Yuliia on the topic “Psychological and pedagogical conditions of use of television information resources in the educational process of younger school students with special needs” The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources, and appendices. The object of the study was the educational process of younger schoolchildren with special needs. The subject of the study is the psychological and pedagogical conditions of introducing a television resource into the educational process of younger schoolchildren with special needs. The purpose of the study was the systematization and experimental verification of the conditions for applying the informational potential of television at various stages of the implementation of the educational process of elementary school students with special needs. The master's study presents a theoretical analysis of the concept of “television information resource for students with special educational needs.” Peculiar features of the influence of the television information resource on special younger schoolchildren have been clarified. On the basis of a theoretical analysis of the socio-pedagogical and psychological conditions of introducing the informational resource of television into the educational process of students with special needs, the diagnosis of television preferences of younger schoolchildren in inclusive classes was carried out; an experimental method of using the television resource in the teacher's work with students with special needs was implemented. After the end of the pedagogical experiment, the results of the experimental work were statistically processed and interpreted. Methodological materials systematized in the master's study can be used by teachers of higher schools, teachers, parents; recommended to students during pedagogical practice.uk_UA
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ на кваліфікаційну роботу здобувача освітнього ступеня «магістр» освітньої програми «Початкова освіта. Інклюзивна освіта» педагогічного факультету Чепрас Юлії Іванівни на тему «Психолого-педагогічні умови використання інформаційного ресурсу телебачення в освітньому процесі молодших школярів із особливими потребами» Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Об’єктом дослідження був освітній процес молодших школярів із особливими потребами. Предмет дослідження - психолого-педагогічні умови введення телевізійного ресурсу в освітній процес молодших школярів із особливими потребами. Метою дослідження булa систематизація та експериментальна перевірка умов застосування інформаційного потенціалу телебачення на різних етапах реалізації освітнього процесу учнів молодшого шкільного віку із особливими потребами. В магістерському дослідженні презентовано теоретичний аналіз поняття «інформаційний ресурс телебачення для учнів з особливими освітніми потребами». З’ясовано своєрідні особливості впливу інформаційного ресурсу телебачення на особливих молодших школярів. На основі теоретичного аналізу соціально-педагогічних і психологічних умов введення інформаційного ресурсу телебачення в освітній процес учнів із особливими потребами, проведено діагностику телевізійних уподобань молодших школярів інклюзивних класів; упроваджено експериментальну методику застосування телевізійного ресурсу у роботі вчителя з учнями із особливими потребами. Після завершення педагогічного експерименту здійснено статистичну обробку результатів експериментальної роботи, їх інтерпретацію. Систематизовані в магістерському дослідженні методичні матеріали можуть бути використані викладачами вищих шкіл, вчителями, батьками; рекомендовані студентам при проходженні педагогічної практики.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінформаційний ресурсuk_UA
dc.subjectтелебаченняuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectмасова комунікаціяuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectдидактичні засадиuk_UA
dc.subjectекспериментальна методикаuk_UA
dc.subjectнавчальні методиuk_UA
dc.subjectрекреативна функціяuk_UA
dc.subjectсоціокультурний контекстuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні умови використання інформаційного ресурсу телебачення в освітньому процесі молодших школярів із особливими потребамиuk_UA
dc.title.alternativePsychological and pedagogical conditions of use of television information resources in the educational process of younger school students with special needsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:013 Початкова освіта. Інклюзивна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЧЕПРАС Ю. МАГІСТР. 642 (1).pdfПсихолого-педагогічні умови використання інформаційного ресурсу телебачення в освітньому процесі молодших школярів із особливими потребами1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.