Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2223
Назва: | Профілактика емоційного неблагополуччя у дітей молодшого шкільного віку в умовах воєнного стану |
Інші назви: | Prevention of emotional distress in Primary School Children under Martial Law |
Автори: | Нефьодова, Вікторія Nefyodova, Victoria |
Ключові слова: | емоційне благополуччя інклюзивна освіта діти молодшого шкільного віку профілактична педагогічна діяльність emotional well-being inclusive education primary school children preventive pedagogical activity |
Дата публікації: | 25-гру-2024 |
Бібліографічний опис: | Нефьодова В. В. Профілактика емоційного неблагополуччя у дітей молодшого шкільного віку в умовах воєнного стану : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Позашкільна освіта / Кер. : к. пед. н., доц. Іванова Д. Г. – Ізмаїл, 2024. – 89 с. |
Короткий огляд (реферат): | Анотація до кваліфікаційної роботи Нефьодової Вікторії Профілактика емоційного неблагополуччя у дітей молодшого шкільного віку в умовах воєнного стану Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 013 Початкова освіта. Освітня програма: «Початкова освіта. Позашкільна освіта». Ізмаїльський державний гуманітарний університет. м, Ізмаїл, 2024. Кваліфікаційна = робота присвячена дослідженню профілактики емоційного неблагополуччя у дітей молодшого шкільного віку в умовах воєнного стану. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю | розробки практичних рекомендацій та методик для профілактики емоційного неблагополуччя у дітей молодшого шкільного віку в умовах надзвичайних ситуацій. Об'єктом дослідження є особливості психоемоційного розвитку дітей молодшого шкільного віку в освітньому процесі. Предметом дослідження є методичні підходи та дієві практики профілактики емоційного неблагополуччя у дітей молодшого шкільного віку в умовах воєнного стану. Метою кваліфікаційної роботи є розробка та апробація методичних підходів до профілактики емоційного стресу у дітей молодшого шкільного віку в кризових обставинах, а також визначення ефективності цих підходів для покращення психоемоційного благополуччя дітей. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати теоретичні основи профілактики емоційного неблагополуччя у дітей молодшого шкільного віку. 2. Вивчити сучасні | методичні 0 підходи Ta практики, що використовуються для попередження емоційного неблагополуччя у дітей в умовах воєнного стану. 3. Розробити методичні рекомендації для педагогів та психологів щодо профілактики емоційного неблагополуччя у дітей молодшого шкільного віку в умовах надзвичайних ситуацій. Кваліфікаційна робота складається з двох розділів. У першому розділі роботі розглядаються теоретичні основи емоційного розвитку дитини молодшого шкільного віку в освітньому процесі. Особлива увага приділена педагогічним умовам стимулювання розвитку емоційного інтелекту дитини з ООП в початковій школі (спостереження та діагностика). У змісті другого розділу роботи розкрито методичні засади організації інклюзивного навчання молодших школярів в умовах воєнного стану, визначено дієві інструменти та практики забезпечення емоційного благополуччя дітей в освітньому процесі. Визначено сучасні методи, форми та засоби профілактики емоційного неблагополуччя дітей. Проаналізовано систему урочної та позаурочної роботи, розроблено систему вправ та методичні рекомендації, що спрямовані на профілактику емоційного неблагополуччя дітей молодшого шкільного віку в надзвичайних ситуаціях. Висновки дослідження підтверджують, що розвиток емоційної сфери дитини є критичним аспектом її загального розвитку, що впливає на навчальні досягнення, соціальну адаптацію та психологічне благополуччя. Здійснення систематичного моніторингу та діагностика психоемоційного стану дітей, зворотний зв'язок від учнів, батьків та колег забезпечують своєчасне виявлення проблем та коригування профілактичних заходів. Створення сприятливого емоційного середовища є ключовим для забезпечення успішного навчання та розвитку дітей. Тільки через спільні зусилля всіх учасників освітнього процесу можливе досягнення мети - забезпечення емоційного благополуччя та успіху кожної дитини навіть в умовах воєнного стану. |
Опис: | ANNOTATION to the qualification work by Victoria Nefyodova on the topic Prevention of emotional distress in Primary School Children under Martial Law Qualification work for obtaining the Master’s degree in the specialty 013 Primary Education. Educational program: "Primary Education. Extracurricular Education”. Izmail State University for Humanities. Izmail, 2024. The qualification work is devoted to the study of the prevention of emotional distress in children of primary school age under martial law. The relevance of the study is due to the need to develop practical recommendations and methods for the prevention of emotional distress in children of primary school age in emergency situations. The object of the research is the features of psycho-emotional development of primary school children in the educational process. The subject of the study is methodological approaches and effective practices for the prevention of emotional distress in primary school children under martial law. The purpose of the qualification work is to develop and test methodological approaches to the prevention of emotional distress in in primary school children in crisis circumstances, as well as determining the effectiveness of these approaches to improve children’s psycho-emotional well-being. Tasks of the research: 1. To analyze the theoretical foundations of the prevention of emotional distress in primary school children. 2. To study modern methodological approaches and practices used to prevent emotional distress in children under martial law. 3. To develop methodological recommendations for teachers and psychologists on the prevention of emotional distress in children of primary school age in emergency situations. The work consists of two chapters. The first chapter discusses theoretical foundations of the emotional development of primary school children in the educational process. Special attention is paid to pedagogical conditions that stimulate the development of emotional intelligence in children with special educational needs (SEN) in primary school (observation and diagnostics). The content of the second section of the work reveals the methodological principles of organizing inclusive education of junior schoolchildren under martial law, identifies effective tools and practices for ensuring the emotional well-being of children in the educational process. Modern methods, forms and means of prevention of emotional distress of children have been identified. The system of classroom and extracurricular work has been analyzed, a system of exercises and methodological recommendations aimed at preventing the emotional well-being of children of primary school age in emergency situations has been developed. The findings of the study confirm that the development of the child's emotional sphere is a critical aspect of his overall development, which affects academic achievement, social adaptation and psychological well-being. Systematic monitoring and diagnosis of the psycho-emotional state of children, feedback from students, parents and colleagues ensure the timely identification of problems and adjustment of preventive measures. Creating a supportive emotional environment is key to ensuring successful learning and development of children. Only through the joint efforts of all participants in the educational process it is possible to achieve the goal of ensuring the emotional well-being and success of each child even under martial law. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2223 |
Розташовується у зібраннях: | 013 Початкова освіта. Позашкільна освіта |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Магістерська робота Нефьодова В.В., 641П.pdf | Профілактика емоційного неблагополуччя у дітей молодшого шкільного віку в умовах воєнного стану | 12.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.