Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2227
Назва: | Організаційно-педагогічні умови екологічної освіти дітей дошкільного віку:ресурси співпраці ЗДО з сім’єю |
Інші назви: | Organizational and Pedagogical Conditions for Environmental Education of Preschool Children: Resources for Cooperation Between Preschool Institutions and Families |
Автори: | Атмажов, Іван Дмитрович Atmazhov, I.D. |
Ключові слова: | екологічна освіта екологічна культура інклюзивна дошкільна освіта. environmental education environmental culture environmental awareness inclusive preschool education. |
Дата публікації: | 27-гру-2024 |
Бібліографічний опис: | Атмажов І. Д. Організаційно-педагогічні умови екологічної освіти дітей дошкільного віку:ресурси співпраці ЗДО з сім’єю : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми: Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта / Кер. : докт. пед. н., проф. Рашидов С.Ф. – Ізмаїл, 2024. – 86 с. |
Короткий огляд (реферат): | Анотація Атмажов І.Д. «Організаційно-педагогічні умови екологічної освіти дітей дошкільного віку:ресурси співпраці ЗДО з сім’єю», 2024. Впродовж усієї історії свого існування людська цивілізація стикається з екологічними проблемами, проте вони не мали такого масштабу та розмаху, як у сучасну епоху. Світовою комісією ООН з навколишнього середовища та розвитку, воно включає комплекс заходів, націлених на задоволення поточних потреб людини при збереженні довкілля та ресурсів, тобто без шкоди для можливості майбутніх поколінь задовольняти свої власні потреби. На перший плані виходить екологічна освіта людини для сталого розвитку. Кожна ідея потребує оновлення освітніх систем, оскільки одним із інструментів реальної підготовки до життя та засвоєння світорозуміння, заснованого на розвитку гармонійних відносин у системі «природа – суспільство – людина», є система екологічної освіти. Мета роботи – теоретично дослідити та обґрунтувати організаційнопедагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Об’єктом дослідження є – умови екологічного виховання дітей. Предметом дослідження – організаційно-педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Методологічною основою кваліфікаційної роботи є аналіз спеціальної та методичної літератури за темою дослідження, спостереження, структурування даних, бесіда, аналіз передового педагогічного досвіту у галузі дошкільної освіти тощо. Практичне значення одержаних результатів визначається тим, що: матеріали представлені в роботі можуть бути використані студентами, що навчаються за напрямком підготовки «дошкільна освіта», педагогами дошкільних навчальних закладів, вихователями тощо. |
Опис: | Annotation Atmazhov I.D. «Organizational and Pedagogical Conditions for Environmental Education of Preschool Children: Resources for Cooperation Between Preschool Institutions and Families», 2024. Throughout the history of its existence, human civilization has faced environmental problems. However, they have never been as vast and significant as in the modern era. According to the UN World Commission on Environment and Development, environmental efforts encompass a set of measures aimed at meeting current human needs while preserving the environment and resources, ensuring that future generations can meet their needs without harm. Environmental education for sustainable development takes center stage. Each idea necessitates updating educational systems, as one of the tools for real-life preparation and fostering a worldview based on harmonious relationships in the "nature-societyhuman" system is the environmental education system. The aim of this study is to theoretically explore and substantiate the organizational and pedagogical conditions for environmental education of senior preschool children. The object of the study is the conditions for environmental education of children. The subject of the study is the organizational and pedagogical conditions for environmental education of senior preschool children. The methodological basis of this qualification work includes the analysis of specialized and methodological literature on the research topic, observation, data structuring, interviews, and analysis of advanced pedagogical practices in the field of preschool education. The practical significance of the obtained results lies in the fact that the materials presented in the work can be used by students studying in the field of "preschool education," educators in preschool institutions, and teachers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2227 |
Розташовується у зібраннях: | 012 Дошкільна освіта |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Атмажов магістерська робота.pdf | Організаційно-педагогічні умови екологічної освіти дітей дошкільного віку:ресурси співпраці ЗДО з сім’єю | 602.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.