Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2242
Назва: Педагогічні умови формування україномовленнєвої особистості старшого дошкільника засобами мистецтва (на матеріалі ігор і хороводів з піснями)
Інші назви: Pedagogical conditions for forming the Ukrainianspeaking personality of senior preschoolers through the means of art (based on games and song-based circle dances)
Автори: Буберенко, Віра Володимирівна
Buberenko, Vira Volodymyrivna
Ключові слова: україномовленнєвої
мистецтво
хороводи
гри з піснями
фольклор
компетентності
Ukrainian-speaking
art
circle dances
song-based games
folklore
competencies
Дата публікації: 27-гру-2024
Бібліографічний опис: Буберенко В. В. Педагогічні умови формування україномовленнєвої особистості старшого дошкільника засобами мистецтва (на матеріалі ігор і хороводів з піснями) : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми: Дошкільна освіта. Альтернативна дошкільна освіта / Кер. : канд. пед. н., доц. Шевчук А. С. – Ізмаїл, 2024. – 85 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ на кваліфікаційну роботу студентки освітнього рівня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта освітньої програми «Дошкільна освіта. Альтернативна дошкільна освіта» Буберенко Віри Володимирівни на тему «Педагогічні умови формування україномовленнєвої особистості старшого дошкільника засобами мистецтва (на матеріалі ігор і хороводів з піснями)» Розглянуті теоретичні етапи дослідження розгляд сучасних підходів до мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку дав можливість з’ясувати провідні поняття, основні засади формування україномовленнєвої особистості дошкільника, виявити особливості формування україномовленнєвої особистості в старшому дошкільному віці, охарактеризувати потенціал засобів мистецтва для формування україномовленнєвої особистості старшого дошкільника. За підсумками проведеного констатувального етапу експерименту було виявлено, що розвиток україномовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку знаходиться, переважно, на середньому рівні, частково на високому і низькому. Відповідно на наступному, формувальному, етапі дослідно-експериментальної роботи було розроблено та реалізовано педагогічні умови формування україномовленнєвої особистості старшого дошкільника. Процес збагачення мовленнєвої особистості старшого дошкільника за допомогою ігор і хороводів з піснями є важливим і ефективним в розвитку дитини. Співаючи, граючи, танцюючи, взаємодіючі під час хороводів та ігор, діти активно засвоюють нові українські слова, мовленнєві вирази, розширюють активний словник, покращують вимову, рухові та ритмічні навички. Ігри і хороводи залишаються засобом розваги і стають потужним інструментом для залучення дітей до української мови. Це відбувається, якщо створюється належне освітнє середовище, в якому впроваджуються розроблені та запропоновані у дослідженні педагогічні умови. Впровадження педагогічних умов, заснованих на українських іграх та хороводах з піснями, на корекції методики їхнього застосування в практиці дошкілля, оптимізації діяльності дітей з їх засвоєння та використання у повсякденному житті стає цілком результативним процесом для формування україномовленнєвої особистості старшого дошкільника. Ігри і хороводи стимулюють інтерес дітей до освіти, а педагогічні умови покращують якість навчально-виховної роботи вихователів з дітьми, поєднує освітній процес із задоволенням.
Опис: ANNOTATION For the qualification thesis of the master's degree student Specialty 012 Preschool Education Educational program "Preschool Education. Alternative Preschool Education" By Vira Volodymyrivna Buberenko On the topic "Pedagogical conditions for forming the Ukrainianspeaking personality of senior preschoolers through the means of art (based on games and song-based circle dances)" The theoretical stages of the research explored contemporary approaches to the speech development of preschool children, which allowed for the identification of key concepts and principles for forming a Ukrainian-speaking personality in preschoolers. It revealed the specifics of this formation at the senior preschool age and characterized the potential of artistic means in developing a Ukrainian-speaking personality. The results of the ascertaining stage of the experiment showed that the development of Ukrainian-speaking competence among senior preschool children is predominantly at an average level, partially at high and low levels. Accordingly, during the formative stage of the experimental work, pedagogical conditions for the development of a Ukrainian-speaking personality in senior preschoolers were developed and implemented. The process of enriching the linguistic personality of senior preschoolers through games and song-based circle dances is essential and effective for child development. By singing, playing, dancing, and interacting during circle dances and games, children actively acquire new Ukrainian words and expressions, expand their active vocabulary, improve pronunciation, and enhance their motor and rhythmic skills. Games and circle dances remain a source of entertainment while becoming a powerful tool for engaging children in the Ukrainian language. This happens when an appropriate educational environment is created, incorporating the pedagogical conditions developed and proposed in the study. The implementation of pedagogical conditions based on Ukrainian games and song-based circle dances, the refinement of their application methodology in preschool practices, and the optimization of children’s activities for mastering and using them in everyday life prove to be an effective process for forming a Ukrainianspeaking personality in senior preschoolers. Games and circle dances stimulate children's interest in education, while pedagogical conditions improve the quality of teachers' educational work with children, combining the educational process with enjoyment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2242
Розташовується у зібраннях:012 Дошкільна освіта

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19_Кваліф_роб_БуберенкоВВ_2024.pdfПедагогічні умови формування україномовленнєвої особистості старшого дошкільника засобами мистецтва (на матеріалі ігор і хороводів з піснями)1.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.