Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожокару, Денис Сергійович-
dc.contributor.authorKozhokaru, Denys-
dc.date.accessioned2025-01-15T09:03:33Z-
dc.date.available2025-01-15T09:03:33Z-
dc.date.issued2024-12-25-
dc.identifier.citationКожокару Д. С. Українське кіномистецтво як чинник історичної правди ХХ ст. по сьогодення : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014.03 Середня освіта (історія). Освітньої програми : Середня освіта: історія. Громадянська освіта і національно-патріотичне виховання / Кер. : канд. іст. н., доц. Гончарова Н.О. – Ізмаїл, 2024. – 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2247-
dc.descriptionAnnotation. This qualification thesis is devoted to a comprehensive study of the development of Ukrainian cinematography as an essential element in shaping national identity within the historical and cultural context of the 20th and early 21st centuries. The paper analyzes three main directions in the study of cinematography: historical and cultural, theoretical and performative, and cultural studies. Particular attention is paid to the influence of social, political, and artistic factors on the formation of sound cinematography and the development of stage language in Ukrainian cinema. The theoretical part of the research is based on the works of Ukrainian and foreign film critics, cultural studies scholars, and art historians. The study examines the dynamics of cinematic images, their role in reflecting historical events, and the formation of ideological and national narratives across different historical epochs. Specifically, it analyzes the influence of socialist realism on shaping Ukraine’s visual image, reinforcing stereotypes, and utilizing cinematography as a tool of cultural memory. The empirical part of the thesis focuses on developing methodologies for using films, film fragments, and elements of cinematography in the educational process, particularly in teaching Ukrainian history in specialized schools. The proposed methods combine traditional and interactive forms of teaching aimed at developing critical thinking, historical consciousness, patriotism, and intercultural tolerance among students. The scientific novelty of the research lies in substantiating the feasibility of integrating cinematography into the educational process to enhance the understanding of historical events, develop competencies, and foster national identity. The practical significance of the work consists in the possibility of applying the developed methodology in schools, teacher training courses, and scientific research dedicated to Ukrainian cinematography.uk_UA
dc.description.abstractАнотація. Дана кваліфікаційна робота присвячена комплексному дослідженню розвитку українського кінематографу як важливого елементу формування національної ідентичності в історико-культурному контексті ХХ – першої чверті ХХІ століття. У роботі проаналізовано три основні напрями дослідження кіномистецтва: історико-культурний, теоретико-виконавський і культурологічний. Особливу увагу приділено впливу соціальних, політичних і мистецьких чинників на формування звукового кінематографу та розвиток сценічної мови в українському кіно. Теоретична частина дослідження базується на вивченні праць українських і зарубіжних кінознавців, культурологів та мистецтвознавців. У роботі розглянуто динаміку кінематографічних образів, їхню роль у відображенні історичних подій, а також формування ідеологічних і національних наративів у різні історичні епохи. Зокрема, проаналізовано вплив соцреалізму на формування візуального образу України, закріплення стереотипів та використання кінематографу як інструменту культурної пам’яті. Емпірична частина роботи присвячена розробці методики використання кінострічок, кінофрагментів та елементів кіномистецтва у навчальному процесі, зокрема на уроках історії України в профільній школі. Запропоновані методики поєднують традиційні та інтерактивні форми навчання, спрямовані на розвиток критичного мислення, формування історичної свідомості, патріотизму та міжкультурної толерантності учнів. Наукова новизна дослідження полягає в обґрунтуванні доцільності інтеграції кіномистецтва у освітній процес для поглибленого розуміння історичних подій, формування компетентностей і впливу на виховання національної ідентичності. Практичне значення роботи полягає у можливості застосування розробленої методики у школах, на курсах підвищення кваліфікації педагогів, а також у наукових дослідженнях, присвячених українському кіномистецтву.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectукраїнський кінематографuk_UA
dc.subjectісторико-культурний контекстuk_UA
dc.subjectнаціональна ідентичністьuk_UA
dc.subjectсценічна моваuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectкультурна пам’ятьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectUkrainian cinematographyuk_UA
dc.subjecthistorical and cultural contextuk_UA
dc.subjectnational identityuk_UA
dc.subjectstage languageuk_UA
dc.subjectinteractive teaching methodsuk_UA
dc.subjectcultural memoryuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.titleУкраїнське кіномистецтво як чинник історичної правди ХХ ст. по сьогоденняuk_UA
dc.title.alternativeUkrainian Cinematography as a Factor of Historical Truth from the 20th Century to the Presentuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта. Історія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська Кожокару Д..pdfУкраїнське кіномистецтво як чинник історичної правди ХХ ст. по сьогодення966.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.