Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLiu Shuchang-
dc.contributor.authorЛю Шучан-
dc.date.accessioned2025-01-22T08:11:12Z-
dc.date.available2025-01-22T08:11:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationLiu Shuchang Fostering patriotism in music classes in Сhinese secondary schools: the impact of art on the formation of national consciousness / Liu Shuchang // The Norwegian Journal of development of the International Science. – № 139. – 2024. – C. 47-50.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2268-
dc.descriptionАнотація У статті досліджується важливість виховання патріотизму на музичних заняттях у середній школі, підкреслюючи вплив мистецтва на формування національної свідомості учнів. Розглядається роль музики як ефективного інструменту для емоційного залучення учнів до пізнання та осмислення національних цінностей, історії та культури своєї країни. Вивчається, як інтеграція патріотичних тем у музичне навчання може не лише зберегти інтерес учнів до предмету, але й посилити їхню національну ідентичність та морально-етичне становлення, сприяючи гармонійному розвитку особистості. Музика є універсальною мовою, яка здатна передавати емоції, ідеї та цінності без необхідності використання слів. Це робить її особливо ефективним інструментом у вихованні патріотизму. Проведення патріотичного виховання на музичних заняттях має унікальні переваги. Через музику можна емоційно вплинути на дітей, підкреслюючи важливі патріотичні теми та цінності. Музика в середній школі не лише є джерелом задоволення та самовираження для учнів, але й ефективним засобом для формування патріотичних почуттів, виховання любові до Батьківщини та усвідомлення національних цінностей.uk_UA
dc.description.abstractAbstract This article explores the importance of fostering patriotism in music classes in secondary schools, emphasizing the impact of art on the formation of students’ national consciousness. It examines the role of music as an effective tool for emotionally engaging students in understanding and appreciating national values, history, and culture. The study investigates how integrating patriotic themes into music education can not only maintain students’ interest in the subject but also enhance their national identity and moral-ethical development, contributing to the harmonious development of their personalities. Music is a universal language capable of conveying emotions, ideas, and values without the need for words, making it particularly effective in fostering patriotism. Conducting patriotic education through music classes has unique advantages. Music can emotionally influence children, highlighting important patriotic themes and values. In secondary schools, music is not only a source of enjoyment and self-expression for students but also an effective means of cultivating patriotic feelings, fostering love for the homeland, and raising awareness of national values.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherThe Norwegian Journal of development of the International Scienceuk_UA
dc.subjectsecondary schooluk_UA
dc.subjectmusic classesuk_UA
dc.subjectpatriotismuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectpatriotic educationuk_UA
dc.subjectnational consciousnessuk_UA
dc.subjectсередня школаuk_UA
dc.subjectмузичні заняттяuk_UA
dc.subjectпатріотизмuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпатріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectнаціональна свідомістьuk_UA
dc.titleFostering patriotism in music classes in Сhinese secondary schools: the impact of art on the formation of national consciousnessuk_UA
dc.title.alternativeВиховання патріотизму на музичних заняттях у середній школі Китаю: вплив мистецтва на формування національної свідомостіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NJD_139-47-50.pdfFostering patriotism in music classes in Сhinese secondary schools: the impact of art on the formation of national consciousness814.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.