Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧжао Цзюнькай-
dc.date.accessioned2025-01-22T08:51:39Z-
dc.date.available2025-01-22T08:51:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧжао Цзюнькай. Дослідження викладацької майстерності вчителів вокалу в коледжах та університетах / Чжао Цзюнькай // Інноваційна педагогіка. – Випуск 68. Том 2. : Видавничий дім «Гельветика», 2024. – С. 69-71.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2271-
dc.descriptionTeaching vocal music in colleges and universities plays a significant role in the development of music education and the shaping of future professional musicians. As a result, the teaching proficiency of vocal instructors becomes a key factor influencing the quality of education and the development of students’ musical skills. However, despite the importance of this issue, research into the teaching proficiency of vocal educators in colleges and universities remains an insufficiently studied area. There is a need for a deeper understanding and analysis of the techniques, methods, and strategies used by vocal instructors in teaching students. This article aims to fill this gap in scholarly research by examining the teaching proficiency of vocal educators. It highlights the importance and existing challenges of vocal instruction in colleges and universities, as well as the demand for pedagogical skills among instructors. The research’s objective is to identify key elements of pedagogical proficiency among vocal instructors in colleges and universities through in-depth analysis and discussion, as well as to propose effective ways to enhance teachers’ pedagogical abilities. The article utilizes a method that combines literature review and field research to systematically summarize current issues in pedagogical skills for vocal instruction in colleges and universities. This study found that skills in instructional design, teaching methods, application of strategies, teacher-student interaction, awareness of innovations and practical skills, assessment and reflection skills, as well as research skills are important factors influencing the quality of vocal instruction in colleges and universities. The study provides a theoretical foundation and practical guidance for improving the quality of vocal music education and instruction through an investigation into the pedagogical proficiency of vocal instructors in colleges and universities. In the future, it is necessary to refine the teaching model and enhance professional development for instructors to improve their pedagogical skills and promote further development of vocal music education in colleges and universitiesuk_UA
dc.description.abstractНавчання вокалу в коледжах та університетах відіграє важливу роль у розвитку музичної освіти та формуванні майбутніх професійних музикантів. Як результат, викладацька майстерність вчителів вокалу стає ключовим фактором, що впливає на якість освіти та формування музичних навичок студентів. Однак, не зважаючи на важливість цієї проблеми, дослідження викладацької майстерності вокальних педагогів в коледжах та університетах залишається недостатньо вивченою областю. Існує потреба в глибшому розумінні та аналізі технік, методів та стратегій, які використовують викладачі вокалу для навчання студентів. Ця стаття спрямована на заповнення цієї прогалини в наукових дослідженнях, шляхом вивчення викладацької майстерності вокальних педагогів. У дослідженні представлено важливість та існуючі проблеми викладання вокалу в коледжах та університетах, а також попит на педагогічні навички викладачів. Мета дослідження – шляхом поглибленого аналізу та обговорення виявити ключові елементи педагогічної майстерності викладачів вокалу в коледжах та університетах, а також запропонувати ефективні шляхи вдосконалення педагогічних здібностей викладачів. Стаття використовує метод, який поєднує огляд літератури та польове дослідження для систематичного узагальнення поточних проблем педагогічних навичок, у викладанні вокалу в коледжах та університетах. Це дослідження виявило, що навички розробки інструкцій, методи навчання та застосування стратегії, взаємодії вчителя та учня, обізнаність про інновації та практичні навички, навички оцінки та рефлексії, а також навички наукового дослідження є важливими факторами, які впливають на якість викладання викладачів вокалу в коледжах та університетах. Дослідження містить теоретичну основу та практичне керівництво для покращення якості вокальної музичної освіти та викладання через дослідження педагогічної майстерності вчителів вокалу в коледжах та університетах. У майбутньому необхідно вдосконалити модель навчання та посилити професійний розвиток викладачів, щоб підвищити педагогічні навички викладачів та сприяти подальшому розвитку вокальної музичної освіти в коледжах та університетахuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика», 2024uk_UA
dc.subjectвикладачі вокалуuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectHigh school vocal music teacheruk_UA
dc.subjectteaching skillsuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.titleДослідження викладацької майстерності вчителів вокалу в коледжах та університетахuk_UA
dc.title.alternativeResearch on teaching proficiency of vocal teachers in colleges and universitiesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdfДослідження викладацької майстерності вчителів вокалу в коледжах та університетах191.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.