Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZhao Junkai-
dc.contributor.authorЧжао Цзюнькай-
dc.date.accessioned2025-01-22T09:14:01Z-
dc.date.available2025-01-22T09:14:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationZhao Junkai. The specifics of artistic and aesthetic education of high school students in general education schools of the prc through music / Zhao Junkai // The Norwegian Journal of development of the International Science. – № 139. – 2024. – C. 51-54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2272-
dc.descriptionidentified, and the prospects for its development in the conditions of modern educational reforms are outlined. Анотація Головна мета музичного виховання в загальноосвітніх школах полягає в тому, щоб за допомогою музичного навчання допомогти учням сформувати правильні естетичні уявлення, пробудити в них прагнення до прекрасного та сприяти їхньому всебічному розвитку. Тому вчителі мають особливу увагу приділяти розвитку естетичного виховання учнів. У статті розглядаються основні підходи до художньо-естетичного виховання старшокласників у загальноосвітніх школах Китаю з акцентом на роль музики як ключового засобу формування культурних цінностей та естетичного світогляду учнів. Проаналізовано використання традиційної та сучасної музики в освітньому процесі, методи та форми музичного виховання, а також їхній вплив на розвиток творчих здібностей, національної самосвідомості та емоційного інтелекту старшокласників. Здійснено порівняння китайських методик з підходами до музичної освіти в інших країнах, що дозволяє виявити унікальні особливості китайського підходу. Визначено основні виклики, з якими стикається музична освіта в КНР, та окреслено перспективи її розвитку в умовах сучасних освітніх реформ.uk_UA
dc.description.abstractAbstract The main goal of musical education in secondary schools is to help students form correct aesthetic ideas, to awaken in them a desire for beauty, and to promote their comprehensive development with the help of musical education. Therefore, teachers should pay special attention to the development of aesthetic education of students. The article examines the main approaches to artistic and aesthetic education of high school students in secondary schools in China with an emphasis on the role of music as a key means of forming cultural values and aesthetic worldview of students. The article examines the main approaches to artistic and aesthetic education of high school students in secondary schools in China with an emphasis on the role of music as a key means of forming cultural values and aesthetic outlook of students. The use of traditional and modern music in the educational process, methods and forms of musical education, as well as their influence on the development of creative abilities, national self-awareness and emotional intelligence of high school students are analyzed. A comparison of Chinese methods with approaches to music education in other countries is made, which allows us to reveal the unique features of the Chinese approach. The main challenges faced by music education in the People's Republic of China are identified, and the prospects for its development in the conditions of modern educational reforms are outlined.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectхудожньо-естетичне вихованняuk_UA
dc.subjectзагальноосвітні школи КНРuk_UA
dc.subjectкитайська музикаuk_UA
dc.subjectмузичне навчанняuk_UA
dc.subjectтворчий розвитокuk_UA
dc.subjectпедагогічні методиuk_UA
dc.subjectartistic and aesthetic educationuk_UA
dc.subjectcomprehensive schools of the People's Republic of Chinauk_UA
dc.subjectChinese musicuk_UA
dc.subjectmusical educationuk_UA
dc.subjectcreative developmentuk_UA
dc.subjectpedagogical methodsuk_UA
dc.titleThe specifics of artistic and aesthetic education of high school students in general education schools of the prc through musicuk_UA
dc.title.alternativeОсобливості художньо-естетичного виховання старшокласників у загальноосвітніх школах кнр засобами музикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NJD_139-51-54.pdfThe specifics of artistic and aesthetic education of high school students in general education schools of the prc through music644.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.