Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2278
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарченко, Аліна Андріївна-
dc.contributor.authorZakharchenko, A. A.-
dc.date.accessioned2025-01-23T08:37:51Z-
dc.date.available2025-01-23T08:37:51Z-
dc.date.issued2024-12-26-
dc.identifier.citationЗахарченко А. А. Психологічні засоби корекції тривожності у дітей молодшого шкільного віку : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 053 Психологія. Освітньої програми : Психологія / Кер. : канд. псих. н., доц. Васильєва О. А. – Ізмаїл, 2024. – 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2278-
dc.descriptionABSTRACT Qualification work On the topic: "Psychological means of correction of anxiety in children of primary school age" Student of specialty 053 Psychology Zakharchenko A.A. Izmail State Humanitarian University. Department of general and practical psychology. – Izmail, 2024. – 101 p., 4 figs., 4 tables, a list of used sources with 65 names. War events cause stress in all participants of the educational process, especially in children of primary school age, due to their unformed psychological consciousness. The purpose of the research is theoretical substantiation and empirical verification of the effectiveness of psychological means of correction of anxiety in children of primary school age under martial law, development of recommendations for parents aimed at improving the emotional state of children in stressful situations during martial law. In the course of the study, a theoretical analysis of the anxiety state of children of this age was carried out in a certain period, diagnosis according to the appropriate psychological methods, which revealed the anxiety of students. A program for classes with art therapy methods was created for psychocorrective work. A repeated study revealed positive dynamics in children's psycho-emotional state, learning, and behavior. Recommendations and exercises for parents were developed as auxiliary means of correction and prevention of anxiety in younger schoolchildren. The obtained research results can be used by psychologists and parents in working with children of primary school age with various manifestations of anxiety, as preventive measures.uk_UA
dc.description.abstractАнотація Кваліфікаційна робота На тему: «Психологічні засоби корекції тривожності у дітей молодшого шкільного віку» Студента спеціальності 053 Психологія Захарченко А.А. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю 053 «Психологія». – Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Кафедра загальної та практичної психології. – Ізмаїл, 2024. – 101 с., 4 рис., 4 табл., список використаних джерел з 65 найменувань. Воєнні події викликають стрес у всіх учасників освітнього процесу, особливо у дітей молодшого шкільного віку, внаслідок їх несформованої психологічної свідомості. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та емпірична перевірка ефективності психологічних засобів корекції тривожності у дітей молодшого шкільного віку в умовах воєнного стану, розробці рекомендацій для батьків, спрямованих на покращення емоційного стану дітей у стресових ситуаціях в період воєнного стану. В ході дослідження були проведені теоретичний аналіз тривожного стану дітей цього віку у визначений період, діагностика за відповідними психологічними методиками, яка виявила тривожність учнів. Для психокорекційної роботи створена програма для занять з методами арт-терапії. Повторне дослідження виявило позитивну динаміку у психоемоційному стані дітей, навчанні, поведінці. Були розроблені рекомендації і вправи для батьків, як допоміжні засоби корекції і профілактики тривожності у молодших школярів. Отримані результати дослідження можуть бути використані психологами та батьками в роботі з дітьми молодшого шкільного віку з різним проявом стану тривожності, як профілактичні засоби.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectпсихоемоційний станuk_UA
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectпсихокорекціяuk_UA
dc.subjectарт-терапіяuk_UA
dc.subjectрезультатиuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectбатькиuk_UA
dc.subjectanxietyuk_UA
dc.subjectpsychoemotional stateuk_UA
dc.subjectchildren of primary school ageuk_UA
dc.subjectdiagnosisuk_UA
dc.subjectpsychocorrectionuk_UA
dc.subjectart therapyuk_UA
dc.subjectresultsuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjectparentsuk_UA
dc.titleПсихологічні засоби корекції тривожності у дітей молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativePsychological means of correction of anxiety in children of primary school ageuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Захарченко Аліни Андріївни.pdfПсихологічні засоби корекції тривожності у дітей молодшого шкільного віку1.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.