Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2304
Назва: Маркетинг у туристичній діяльності
Автори: Захарченко, В. І.
Метіль, Т. К.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеса, Ізмаїл : Фенікс, 2020.
Бібліографічний опис: Захарченко В. І. Маркетинг у туристичній діяльності : навч. посібник для студ. ун-в. / В. І. Захарченко, Т. К. Метіль ; ОНПУ, ІДГУ. – Одеса, Ізмаїл : Фенікс, 2020. – 232 с.
Короткий огляд (реферат): У посібнику розкрито сучасні підходи до маркетингової діяльності підприємств туризму, визначено основні складові маркетингу в туризмі, висвітлено основи туристського попиту, в тому числі внутрішнього та іноземного туризму, а також моделі споживчої поведінки в туризмі. Структура навчального посібника побудована таким чином, щоб надати студентам уявлення про теоретичні основи маркетингу послуг у туризмі та його практичні інструменти в комплексному вигляді максимального структурування, що у підсумку дозволить полегшити процес вивчення дисципліни. Призначено для здобувачів-бакалаврів напряму «туризм», а також менеджерів туристичних фірм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2304
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МетільТ., К.,Захарченко Маркетинг у туристичній діяльності.pdfМаркетинг у туристичній діяльності1.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.