Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2025-02-25T14:09:17Z-
dc.date.available2025-02-25T14:09:17Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТериторія інклюзії дошкільної та початкової освіти : методичний посібник для батьків, педагогічних працівників та фахівців соціально-психологічної сфери супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / В. П. Стойкова, Н. В. Кічук, Т. М. Лєсіна, А. В. Кічук, Д. Г. Іванова, В. К. Звєкова, А. С. Шевчук, О. А. Бухнієва, І. В. Сараєва, Ю. І. Сич, С. М. Звєкова. Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2023. 208 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2326-
dc.description.abstractМетодичний посібник «Теорія інклюзії дошкільної та початкової освіти» підготований до друку в рамках проєкту «Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами: організація реабілітаційного центру при педагогічному факультеті Ізмаїльського державного гуманітарного університету (Одеська область, Україна)». Головною метою проєкту є надання дітям з особливими освітніми потребами півдня Одеської області можливості всебічного розвитку та активного соціального життя і інтеграції до суспільства через створення Центру комплексної реабілітації у місті Ізмаїл (далі Центр) на базі педагогічного факультету Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Функціями Центру є проведення комплексу заходів щодо ранньої соціальної, психологічної, психолого-педагогічної реабілітації; проведення комплексної онлайн та офлайн психологопедагогічної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами, надання їм психолого-педагогічних послуг та забезпечення їх системним кваліфікованим супроводом; підготовка батьків або законних представників осіб до продовження (у разі потреби) реабілітаційних заходів поза Центром. У цьому посібнику представлені науково-методичні орієнтири розвитку дошкільної та початкової освіти, методичні рекомендації педагогічним працівникам, фахівцям соціально-психологічної сфери, батькам щодо супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищіuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл: РВВ ІДГУuk_UA
dc.titleТериторія інклюзії дошкільної та початкової освітиuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Територія інклюзії 26.01.2024.pdf4.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.