Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2340
Назва: Сучасні інформаційні технології ведення бізнесу (на прикладі магазину «Південний»)
Інші назви: Modern Information Technologies for Doing Business (using the example of the store «Pivdennyi»)
Автори: Фрумузакі, Надії Сергіївни
Frumuzaki, Nadiia
Ключові слова: інформаційні системи
інформаційні технології
штучний інтелект
інформаційні ресурси
програмне забезпечення
бізнес процеси
інформаційно-комунікаційні технології
information systems
information technologies
artificial intelligence
information resources
software
business processes
information and communication technologies
Дата публікації: 23-чер-2025
Бібліографічний опис: Фрумузакі Н. С. Сучасні інформаційні технології ведення бізнесу (на прикладі магазину «Південний») : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент. Освітньої програми : Менеджмент: бізнес-адміністрування / Кер. : к. е. н., доц. Сорока Л. М. – Ізмаїл, 2025. – 74 с.
Короткий огляд (реферат): Анотація Фрумузакі Надії Сергіївни «Сучасні інформаційні технології ведення бізнесу (на прикладі магазину «Південний»)», 2025. Управління бізнесом - це ціла система, важливою частиною якої є організація взаємодії з клієнтами. Основним інструментом для цього виступають інформаційні системи, які відповідають за автоматизацію бізнеспроцесів. Оновлення інформаційно-комунікаційних систем є важливою і невід’ємною частиною розвитку управління підприємством. Інформаційна революція посилила необхідність використання інформаційних технологій і комунікації з партнерами та зворотній зв’язок з клієнтами. Сучасні підприємства все більше усвідомлюють необхідність інформаційних технологій, їх важливість і починають активно використовувати у своїй діяльності. Актуальність обраної теми дослідження зумовлена тим, що дуже важливими, на даний час є завдання адаптації підприємства до ринкової економіки. В останні десятиліття економіка трансформувалася в інформаційну. Ключовими компонентами нової інформаційної технології є розподілена обчислювальна техніка, зручне програмне забезпечення та сучасні засоби комунікації. Важливою відмінністю від попередніх етапів є не лише автоматизація процесів обробки та передачі інформації, а й акцент на зміні її змісту. Удосконалення комунікаційних процесів є важливим кроком для організацій, щоб приймати більш точні рішення. Ще одна сфера, яка значно змінилась з появою інформаційних технологій, це сектор економіки. У цій сфері відбуваються великі зміни, зокрема автоматизація фінансових систем, яка дасть змогу підвищити ефективність фінансового сектору. Також зменшуються витрати, що виникають внаслідок використання ручної праці. Найважливішими ІТ-трендами для розвитку різних секторів економіки та бізнесу є штучний інтелект, голосовий і візуальний пошук продуктів, чатботи, автономні транспортні засоби та пристрої та ін. 2 Штучний інтелект (ШІ) стрімко змінює бізнес-ландшафт, надаючи компаніям потужні інструменти для оптимізації операцій, дослідження нових можливостей та досягнення конкурентних переваг. Завдяки здатності аналізувати величезні обсяги даних та виявляти приховані закономірності, штучний інтелект відкриває перед бізнесом нові горизонти. Він також трансформує сферу взаємодії з клієнтами. Чат-боти та віртуальні асистенти, що працюють на його основі, здатні обробляти запити клієнтів цілодобово, надаючи швидку та персоналізовану підтримку. Це не тільки підвищує рівень задоволеності клієнтів, а й знижує навантаження на персонал служби підтримки, дозволяючи їм зосередитися на більш складних завданнях. Штучний інтелект стимулює інновації та вдосконалення продуктів і послуг. Аналізуючи відгуки клієнтів та дані про використання продуктів, штучний інтелект допомагає компаніям виявляти потреби та вподобання споживачів, що сприяє розробці нових продуктів та покращенню існуючих. Автоматизація бізнес-процесів за допомогою штучного інтелекту призводить до значного підвищення ефективності та зниження витрат. Штучний інтелект може автоматизувати рутинні завдання, такі як обробка документів, управління запасами та логістика, звільняючи співробітників для виконання більш творчих та стратегічних завдань. Штучний інтелект відіграє важливу роль у сфері безпеки та аналізу ризиків. Алгоритми машинного навчання здатні аналізувати великі масиви даних для виявлення аномалій та підозрілої активності, допомагаючи запобігти шахрайству та кібератакам. Вплив технологій, на роздрібну торгівлю особливо помітний у розвитку електронної комерції. Онлайнплатформи дозволяють підприємствам виходити на глобальний ринок, розширюючи клієнтську базу та збільшуючи продажі. Електронна комерція також забезпечує зручність та персоналізацію для споживачів, надаючи можливість легко порівнювати товари, читати відгуки та здійснювати покупки в будь-який час. Збір та аналіз даних про поведінку покупців в 3 онлайн-середовищі дозволяє підприємствам створювати ефективні маркетингові стратегії та персоналізовані пропозиції. В цілому, штучний інтелект стає незамінним інструментом для сучасного бізнесу, допомагаючи підприємствам підвищувати ефективність, стимулювати інновації та досягати успіху в динамічному світовому ринковому середовищі. Метою кваліфікаційної роботи: є дослідження процесу впровадження сучасних інформаційних технологій ведення бізнесу в магазині «Південний». Відповідно до цього у роботі поставлено низку наступних завдань:  визначити поняття: сутність, напрямки, типи, категорії, етапи еволюції та основні інформаційні системи;  проаналізувати методи оцінювання інформаційних систем, для впровадження на підприємстві;  розглянути загальний вплив інформаційних технологій та штучного інтелекту на бізнес;  розкрити вплив ІТ на різні аспекти бізнесу;  зробити характеристику ФОП «Південний»;  провести SWOT-аналіз сильних та слабких сторін для розробки вебсайту;  дослідити програмні продукти які на даний час запропоновані на ринку ІТ;  запровадити систему CRM та дослідити її вплив на роботу магазину «Південний». Об'єктом дослідження є інформаційно-комунікаційні системи з клієнтами та можливості їх оновлення і їх практичне застосування. Предметом дослідження є практичні положення та управлінські рішення щодо впровадження інформаційно-комунікаційних систем в магазині «Південний». 4 Методи дослідження. абстрактно-логічний метод, причиннонаслідковий аналіз, метод логічного узагальнення, метод групування. Для отримання аналітичної інформації були використані дані внутрішньої звітності, метод порівняння – при дослідженні різних показників, які були використані при характеристиці підприємства; табличний та графічний – для наочності у розкритті понять, категорій, систем виробництва в цілому; SWOT – аналіз середовища підприємства. Для досягнення поставленої мети нами були виконані наступні завдання: В першому розділі були визначені такі поняття: сутність, напрямки, типи, категорії, етапи еволюції та основні інформаційні системи. Були проаналізовані методи оцінювання інформаційних систем, для впровадження на підприємстві. Розглянуто загальний вплив інформаційних технологій та штучного інтелекту на бізнес. Розкрито вплив ІТ на різні аспекти бізнесу це показало, що технології суттєво змінюють не лише процеси управління, а й корпоративну культуру, комунікаційні стратегії та методи прийняття рішень. Можемо зазначити, що інформаційні технології є незамінним інструментом для розвитку сучасного бізнесу. Вони не лише забезпечують ефективне управління підприємством, але й відкривають нові можливості для інновацій, оптимізації процесів та зростання конкурентоспроможності. Перспективи використання ІТ в бізнесі мають значний потенціал для подальшого розвитку та вдосконалення, що обумовлено постійним розвитком нових технологій і підвищенням вимог до швидкості та якості бізнес-процесів. В другому розділі ми зробили характеристику ФОП «Південний». В процесі аналізу було виявлено як проблеми, так і перспективи розвитку магазину. Аналіз використання інформаційних технологій показав, що впровадження сучасних рішень сприяє підвищенню ефективності роботи магазину. Порівняльний аналіз програмних продуктів дозволив визначити оптимальні рішення для магазину залежно від його потреб. 5 Впровадження сучасних інформаційних технологій дозволить магазину «Південний» підвищити конкурентоспроможність, оптимізувати витрати та покращити якість обслуговування клієнтів. Інтеграція таких рішень забезпечить основу для стійкого розвитку бізнесу в умовах конкурентного ринку. В третьому розділі нами були виявлені проблеми та обмеження, пов’язані з використанням інформаційних технологій у магазині «Південний». Це показало нам, що використання інформаційних технологій у магазині «Південний» супроводжується низкою проблем і обмежень, серед яких фінансові труднощі, нестача кваліфікованого персоналу, технічні обмеження, безпекові ризики та складність впровадження нових систем. Для подолання цих викликів необхідно зосередитися на стратегічному плануванні впровадження ІТ, підвищенні кваліфікації персоналу, пошуку доступних за ціною і функціоналом рішень, а також забезпеченні належного рівня захисту даних. На даний час керівництво магазину «Південний» експериментально запровадило систему, яка має функціональні можливості, подібні до CRM, але використовує ту саму технологію за спрощеною версією по пробній безкоштовній версії. Під час дослідження виявилось що, впровадження CRM системи один раз вже принесло позитивний вклад в роботу магазину. Керівництво отримало прибуток, який значно перевищив очікування. Наступним кроком керівництво магазину планує впровадження даної системи на постійній основі. Також була зроблена оцінка ефективності запропонованих рішень, це дало можливість зрозуміти, що система CRM є чудовим рішенням, це допоможе підвищити ефективність комунікації з клієнтами, та дасть можливість рекламувати товари та послуги. Впровадження експериментальної версії дало можливість зрозуміти, що впровадження інформаційних технологій має позитивний вплив на роботу підприємства, та дає перспективу розширення бізнесу завдяки додатковому прибутку, отриманому від впровадження інформаційних 6 технологій. Результати дослідження були запропоновані керівництву магазину «Південний», для подальшого розгляду.
Опис: Summary Frumuzaki Nadiia, «Modern Information Technologies for Doing Business (using the example of the store «Pivdennyi»)», 2025. Business management is a whole system, an important part of which is the organization of customer interaction. The main tool for this is information systems responsible for automating business processes. Updating information and communication systems is an important and integral part of the development of enterprise management. The information revolution has increased the need to use information technology and to communicate with partners and customer feedback. Modern enterprises are increasingly aware of the need for information technology, its importance and are beginning to actively use it in their activities. The relevance of the chosen research topic is due to the fact that the task of adapting an enterprise to a market economy is very important at present. In recent decades, the economy has been transformed into an information economy. The key components of the new information technology are distributed computing, userfriendly software and modern means of communication. An important difference from the previous stages is not only the automation of information processing and transmission, but also the emphasis on changing its content. Improving communication processes is an important step for organizations to make more accurate decisions. Another area that has changed significantly with the advent of information technology is the economic sector. There are major changes taking place in this area, including the automation of financial systems, which will increase efficiency. Artificial intelligence (AI) is rapidly changing the business landscape, providing companies with powerful tools to optimize operations, explore new opportunities and achieve competitive advantage. With its ability to analyses huge amounts of data and identify hidden patterns, AI is opening up new horizons for businesses. It is also transforming the way we interact with customers. Chabot’s and virtual assistants powered by it are able to handle customer queries around the clock, providing fast and personalized support. This not only increases 8 customer satisfaction, but also reduces the workload of support staff, allowing them to focus on more complex tasks. Artificial intelligence stimulates innovation and improvement of products and services. By analyzing customer feedback and product usage data, AI helps companies identify customer needs and preferences, which helps them develop new products and improve existing ones. Automation of business processes using AI leads to significant efficiency gains and cost savings. AI can automate routine tasks such as document processing, inventory management, and logistics, freeing up employees to perform more creative and strategic tasks. Artificial intelligence plays an important role in security and risk analysis. Machine learning algorithms are able to analyze large amounts of data to detect anomalies and suspicious activity, helping to prevent fraud and cyber-attacks. The impact of technology on retail is particularly evident in the development of ecommerce. Online platforms allow businesses to enter the global market, expanding their customer base and increasing sales. E-commerce also provides convenience and personalization for consumers, allowing them to easily compare products, read reviews and make purchases at any time. Collecting and analyzing data on customer behavior in the online environment allows businesses to create effective marketing strategies and personalized offers. Overall, artificial intelligence is becoming an indispensable tool for modern businesses, helping them to increase efficiency, drive innovation, and succeed in a dynamic global marketplace. The purpose of the qualification work is to study the process of introducing modern information technologies for doing business in the Pivdennyi store. In accordance with this, the work sets a number of the following tasks:  define the concepts: essence, directions, types, categories, stages of evolution and basic information systems;  to analyze methods of evaluation of information systems for implementation at the enterprise; 9  to consider the overall impact of information technology and artificial intelligence on business;  to reveal the impact of IT on various aspects of business;  to characterise Pivdennyi FOP;  to conduct a SWOT analysis of strengths and weaknesses for website development;  to research software products currently available on the IT market;  to implement a CRM system and study its impact on the work of the Pivdennyi store. The object of the study is information and communication systems with customers and the possibilities of their updating and their practical application. The subject of the study is practical provisions and management decisions on the implementation of information and communication systems in the Pivdennyi store. Research methods: abstract and logical method, cause and effect analysis, method of logical generalization, grouping method. To obtain analytical information, the article uses internal reporting data, the method of comparison - in the study of various indicators used to characterize the enterprise; tabular and graphical - for clarity in disclosing concepts, categories, production systems in general; SWOT - analysis of the enterprise environment. To achieve this goal, we performed the following tasks: In the first section, the following concepts were defined: the essence, directions, types, categories, stages of evolution and basic information systems. The methods of evaluation of information systems for implementation at the enterprise were analyzed. The general impact of information technology and artificial intelligence on business is considered. The impact of IT on various aspects of business is revealed, which shows that technologies significantly change not only management processes, but also corporate culture, communication strategies and decision-making methods. It can be noted that information technology is an indispensable tool for the development of modern business. They 10 not only ensure effective management of the enterprise, but also open up new opportunities for innovation, process optimization and increased competitiveness. The prospects for the use of IT in business have significant potential for further development and improvement, driven by the continuous development of new technologies and increased requirements for the speed and quality of business processes. In the second section, we described Pivdennyi FOP. The analysis revealed both problems and prospects for the store's development. The analysis of the use of information technology showed that the introduction of modern solutions helps to improve the efficiency of the store. A comparative analysis of software products allowed us to identify the best solutions for the store depending on its needs. The introduction of modern information technology will help Pivdennyi store to increase its competitiveness, optimize costs and improve the quality of customer service. The integration of such solutions will provide the basis for sustainable business development in a competitive market. In the third section, we identified the challenges and constraints associated with the use of information technology in the Pivdennyi store. This showed us that the use of information technology in Pivdennyi store is accompanied by a number of challenges and constraints, including financial constraints, lack of qualified staff, technical limitations, security risks and the complexity of implementing new systems. To overcome these challenges, it is necessary to focus on strategic planning for IT implementation, staff development, finding affordable and functional solutions, and ensuring an adequate level of data protection. Currently, the management of the Pivdennyi store has piloted a system that has functionality similar to CRM, but uses the same technology in a simplified version on a free trial basis. The study revealed that the implementation of the CRM system once already brought a positive contribution to the store's work. The management received a profit that far exceeded expectations. As a next step, the store's management plans to implement this system on a permanent basis. The effectiveness of the proposed solutions was also evaluated, 11 which made it possible to understand that the CRM system is an excellent solution that will help improve the efficiency of communication with customers and allow them to advertise goods and services. The implementation of the experimental version made it possible to understand that the introduction of information technology has a positive impact on the company's operations and provides a prospect of business expansion due to additional profits generated by the introduction of information technology. The results of the study were offered to the management of the Pivdennyi store for further consideration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2340
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_Квал_роб. Фрумузакі_Н 40УЗ.pdfСучасні інформаційні технології ведення бізнесу (на прикладі магазину «Південний»)1.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.