Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2345
Назва: | Арт-терапія як засіб корекції емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами |
Автори: | Белицька, Злата Олександрівна Belitska, Zlata |
Ключові слова: | арт-терапія діти з особливими освітніми потребами емоційна корекція інклюзивна освіта соціальна адаптація психоемоційний розвиток соціально-психологічна підтримка арт-терапевтичні техніки педагогічна практика art therapy children with special educational needs emotional correction inclusive education social adaptation psycho‑emotional development socio‑psychological support art‑therapeutic techniques pedagogical practice |
Дата публікації: | 25-чер-2025 |
Бібліографічний опис: | Белицька З. О. Арт-терапія як засіб корекції емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 231 Соціальна робота. Освітньої програми : Соціальна робота. Соціальна педагогіка / Кер. : канд. пед. н., доц. Замашкіна О. Д. – Ізмаїл, 2025. – 97 с. |
Короткий огляд (реферат): | Анотація до кваліфікаційної роботи Белицької Злати Олександрівни Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню арт-терапії як засобу корекції емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Актуальність теми обумовлена потребою в ефективних методах підтримки психоемоційного стану таких дітей в умовах інклюзивної освіти. Робота ґрунтується на аналізі наукових джерел, дослідженні емоційного розвитку та особливостей дітей з ООП, а також практичному впровадженні арт-терапевтичних методів у діяльність соціального працівника. У структурі дослідження виділено три розділи: теоретико-методологічний аналіз поняття «діти з ООП» та їх емоційних станів, характеристика арт-терапії як технології корекції, а також експериментальна частина, у якій перевірено ефективність комплексу арт-терапевтичних вправ. У роботі представлено результати діагностики, анкетування, аналізу динаміки емоційного стану, розроблено адаптовану програму для роботи з дітьми з ООП. Основними методами дослідження виступають аналіз літератури, педагогічне спостереження, психодіагностичне тестування та експеримент. Робота має практичну цінність і може бути використана соціальними педагогами, психологами та фахівцями інклюзивної освіти для впровадження арт-терапевтичних практик у закладах освіти. |
Опис: | Annotation to the qualification work Zlata Belitska The qualification paper investigates art therapy as a means of correcting the emotional states of children with special educational needs (SEN). Its relevance stems from the urgent need for innovative methods to support the emotional development and social adaptation of SEN students within inclusive schooling. The study examines the principal challenges faced by children with SEN, particularly in the domains of emotion regulation and social skills. The objectives are to analyse the emotional states of SEN children, to explore how art therapy influences their emotional sphere, and to design a set of art‑therapeutic exercises. The practical component comprises an experimental study assessing the effectiveness of art‑therapeutic techniques in correcting children’s emotional conditions. Findings demonstrate that art therapy positively impacts children’s emotional well‑being, enhances their social adaptation, and improves peer interactions. Key research methods include literature review, psychodiagnostic testing, pedagogical observation, and experimental intervention. The results offer valuable insights for social workers, psychologists, teachers, and inclusive‑education specialists seeking to implement art‑therapy methodologies with SEN children. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2345 |
Розташовується у зібраннях: | 231 Соціальна робота |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Белицька.docx | Арт-терапія як засіб корекції емоційних станів дітей з особливими освітніми потребами | 1.51 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.