Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2372
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛєшан, Марія Семенівна-
dc.contributor.authorLieshan, Mariia-
dc.date.accessioned2025-07-11T08:50:46Z-
dc.date.available2025-07-11T08:50:46Z-
dc.date.issued2025-06-25-
dc.identifier.citationЛєшан М. С. Психологічні умови подолання негативного впливу мережі інтернет на соціалізацію підлітків в умовах воєнного стану : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 053 Психологія. Освітньої програми : Психологія / Кер. : канд. пед. н., доц. Васильєва О. А. – Ізмаїл, 2025. – 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2372-
dc.descriptionABSTRACT for the qualification work of the applicant for the educational degree "bachelor" Leshan Maria Semenovna on the topic "Psychological conditions for overcoming the negative impact of the Internet on the socialization of adolescents in conditions of martial law" The bachelor's work of Leshan M. S. is devoted to the analysis of the psychological conditions for overcoming the negative impact of the Internet on the process of socialization of adolescents in conditions of martial law. The study substantiates the relevance of the problem, which is caused by the increase in information load, access to destructive content and digital overload, which in conditions of social instability significantly complicate the process of formation of the adolescent's personality, contribute to the growth of anxiety, maladjustment and disruption of the psycho-emotional state. The first section of the work presents a theoretical analysis of the phenomenon of socialization in adolescence, characterizes the psychological features of this period, describes the risks of the digital environment and identifies conditions that contribute to overcoming its negative impact. The theoretical part of the work is distinguished by its logical structure, scientific reasoning and relevance of the presented material. The second section highlights the results of an empirical study aimed at studying the psychological conditions that ensure the reduction of the destructive impact of the Internet on the process of social development of adolescents in crisis circumstances. A description of the sample, psychodiagnostic tools and interpretation of the results obtained are presented. Based on the analysis, practical recommendations are formulated that can be used in the activities of school psychologists, social educators and other specialists working with an adolescent audience. The bachelor's thesis is a completed independent scientific research that has both theoretical and applied significance and can be the basis for further scientific research.uk_UA
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ на кваліфікаційну роботу здобувача освітнього ступеня «бакалавр» Лешан Марії Семенівни на тему «Психологічні умови подолання негативного впливу мережі Інтернет на соціалізацію підлітків в умовах воєнного стану» Бакалаврська робота Лешан М. С. присвячена аналізу психологічних умов подолання негативного впливу мережі Інтернет на процес соціалізації підлітків в умовах воєнного стану. У дослідженні обґрунтовано актуальність проблеми, що зумовлена зростанням інформаційного навантаження, доступом до деструктивного контенту та цифровою перевантаженістю, які в умовах соціальної нестабільності значно ускладнюють процес становлення особистості підлітка, сприяють зростанню тривожності, дезадаптації та порушенню психоемоційного стану. У першому розділі роботи представлено теоретичний аналіз феномену соціалізації в підлітковому віці, охарактеризовано психологічні особливості цього періоду, описано ризики цифрового середовища та визначено умови, які сприяють подоланню його негативного впливу. Теоретична частина роботи відзначається логічною структурою, науковою аргументованістю та актуальністю викладеного матеріалу. У другому розділі висвітлено результати емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення психологічних умов, що забезпечують зменшення деструктивного впливу Інтернету на процес соціального розвитку підлітків у кризових обставинах. Представлено опис вибірки, психодіагностичного інструментарію та інтерпретацію отриманих результатів. На основі проведеного аналізу сформульовано практичні рекомендації, які можуть бути використані у діяльності шкільних психологів, соціальних педагогів та інших фахівців, що працюють із підлітковою аудиторією. Бакалаврська робота є завершеним самостійним науковим дослідженням, що має як теоретичне, так і прикладне значення та може бути основою для подальших наукових розвідок.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсоціалізація підлітківuk_UA
dc.subjectмережа Інтернетuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectпсихологічні умовиuk_UA
dc.subjectдеструктивний контентuk_UA
dc.subjectемоційна дезадаптаціяuk_UA
dc.subjectцифрове середовищеuk_UA
dc.subjectsocialization of adolescentsuk_UA
dc.subjectthe Internetuk_UA
dc.subjectmartial lawuk_UA
dc.subjectpsychological conditionsuk_UA
dc.subjectdestructive contentuk_UA
dc.subjectemotional maladjustmentuk_UA
dc.subjectdigital environmentuk_UA
dc.titleПсихологічні умови подолання негативного впливу мережі інтернет на соціалізацію підлітків в умовах воєнного стануuk_UA
dc.title.alternativePsychological conditions for overcoming the negative impact of the Internet on the socialization of adolescents under martial lawuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лешан М.С.pdfПсихологічні умови подолання негативного впливу мережі інтернет на соціалізацію підлітків в умовах воєнного стану1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.