Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMelnikova, Ruslana-
dc.contributor.authorAnhelovska, Kateryna-
dc.contributor.authorVakar, Alexandra-
dc.date.accessioned2025-11-05T10:21:58Z-
dc.date.available2025-11-05T10:21:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationMelnikova R., Anhelovska K., Vakar A. Polylingual Environment in the South of Bessarabia: Problems of Speech Culture / R. Melnikova, K. Anhelovska, A.Vakar // Journal of Danubian Studies and Research. – Vol. 13. – 2023. – № 2. – P. 7-11.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2388-
dc.description.abstractAbstract: The article discusses the main aspects and ways of forming a culture of students’ speech in general secondary education institutions in Southern Bessarabia. It is noted that the formation of communicative competence takes place in three directions: enrichment of vocabulary, assimilation of literary language norms, development of coherent speech, etc.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectstudent speech cultureuk_UA
dc.subjectgeneral secondary education institutionsuk_UA
dc.subjectSouth of Bessarabiauk_UA
dc.subjectlexical competenceuk_UA
dc.titlePolylingual Environment in the South of Bessarabia: Problems of Speech Cultureuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1+Polylingual.pdfPolylingual Environment in the South of Bessarabia: Problems of Speech Culture223.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.