Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2394
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМЕЛЬНИКОВА, Руслана-
dc.contributor.authorВАКАРЬ, Олександра-
dc.contributor.authorMELNIKOVA, Ruslana-
dc.contributor.authorVAKAR, Alexandra-
dc.date.accessioned2025-11-06T09:10:18Z-
dc.date.available2025-11-06T09:10:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМельникова Р., Вакарь О. Використання інноваційних форм навчання на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти / Р. Мельникова, О. Вакарь. – Філологічні діалоги. Вип. 11. – Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2024. – С. 99-110.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2394-
dc.descriptionThe article considers modern approaches to improving the effectiveness of the Ukrainian language teaching in the context of the New Ukrainian school. The aim is to demonstrate how the competencies necessary for socialization and civic engagement, conscious choice of further life path and self-realization are formed. Special attention is paid to the competencies of fluency in the state language, entrepreneurship and financial literacy. The article is devoted to innovative forms of teaching in the Ukrainian language lessons. It is described how to combine the presentation of theoretical material with the development of practical abilities and skills aimed at the formation of competent approach to the Ukrainian language teaching. The materials of the article can be used by students during their pedagogical practice, teachers of the Ukrainian language and literature.uk_UA
dc.description.abstractАнотація. У статті розглядаються сучасні підходи до підвищення ефективності навчання української мови в контексті Нової української школи. Метою статті є демонстрування того, як відбувається формування компетентностей, необхідних для соціалізації та громадянської активності учнів, їх свідомого вибору подальшого життєвого шляху та самореалізації. Особливу увагу приділено таким компетентностям: вільне володіння державною мовою, підприємливість і фінансова грамотність. Стаття присвячена інноваційним формам навчання на уроках української мови. Запропоновано шляхи подання теоретичного матеріалу з виробленням практичних умінь і навичок, спрямованих на формування компетентнісного підходу до навчання української мови. Матеріали статті можуть бути використані студентами під час проходження педагогічної практики, вчителями української мови та літератури.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectурок української мовиuk_UA
dc.subjectінноваційні форми навчанняuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентність вільне володіння українською мовоюuk_UA
dc.subjectкомпетентність підприємливість і фінансова грамотністьuk_UA
dc.subjectthe New Ukrainian schooluk_UA
dc.subjectthe Ukrainian language lessonuk_UA
dc.subjectinnovative forms of teachinguk_UA
dc.subjectcompetent approachuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectfluency in the Ukrainian languageuk_UA
dc.subjectfluencyuk_UA
dc.subjectentrepreneurship and financial literacyuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeTHE USE OF INNOVATIVE FORMS OF TEACHING IN UKRAINIAN LANGUAGE LESSONS IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONSuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FD__11 (1).pdfВикористання інноваційних форм навчання на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти3.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.