Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/256
Назва: Стан і шляхи розвитку інклюзивної освіти у Республіці Молдова
Інші назви: The State and Ways of the Development of Inclusive Education in the Republic of Moldova
Автори: Букун, М.І.
Терещук, Р.К.
Bucun, N.І.
Teresciuc, R.К.
Ключові слова: освітнє вилучання
маргіналізація
інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
інтеграція, соціалізація
educational withdrawal
marginalization
inclusive education
children with special educational needs
integration
socialization
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ізмаїл : РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Букун М.І. Стан і шляхи розвитку інклюзивної освіти у Республіці Молдова / М.І. Букун, Р.К. Терещук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Серія «Педагогічні науки» : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – Вип. 36. – С. 28-38.
Серія/номер: Педагогічні науки;36
Короткий огляд (реферат): У статті викладено концепцію розвитку інклюзивної освіти в Республіці Молдова; описано кроки на шляху до інклюзивної освіти; виокремлюються потужні і слабкі сторони інклюзивного процесу, існуючі можливості і ризики; наводиться список користувачів інклюзивної освіти.
Опис: The article deals with the concept of development of inclusive education in the Republic of Moldova; steps towards the development of inclusive education are described; strong and weak points, existing possibilities and risks of inclusive process are pointed out; the list of users of inclusive education is provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/256
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf3.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.