Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/256
Назва: | Стан і шляхи розвитку інклюзивної освіти у Республіці Молдова |
Інші назви: | The State and Ways of the Development of Inclusive Education in the Republic of Moldova |
Автори: | Букун, М.І. Терещук, Р.К. Bucun, N.І. Teresciuc, R.К. |
Ключові слова: | освітнє вилучання маргіналізація інклюзивна освіта діти з особливими освітніми потребами інтеграція, соціалізація educational withdrawal marginalization inclusive education children with special educational needs integration socialization |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Ізмаїл : РВВ ІДГУ |
Бібліографічний опис: | Букун М.І. Стан і шляхи розвитку інклюзивної освіти у Республіці Молдова / М.І. Букун, Р.К. Терещук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Серія «Педагогічні науки» : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – Вип. 36. – С. 28-38. |
Серія/номер: | Педагогічні науки;36 |
Короткий огляд (реферат): | У статті викладено концепцію розвитку інклюзивної освіти в Республіці Молдова; описано кроки на шляху до інклюзивної освіти; виокремлюються потужні і слабкі сторони інклюзивного процесу, існуючі можливості і ризики; наводиться список користувачів інклюзивної освіти. |
Опис: | The article deals with the concept of development of inclusive education in the Republic of Moldova; steps towards the development of inclusive education are described; strong and weak points, existing possibilities and risks of inclusive process are pointed out; the list of users of inclusive education is provided. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/256 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник ІДГУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 3.32 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.