Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГраматик, Н.В.-
dc.contributor.authorGramatik, N.V.-
dc.date.accessioned2018-04-23T08:40:31Z-
dc.date.available2018-04-23T08:40:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГраматик Н.В. Готовність майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти до формування першооснов екологічної відповідальності вихованців // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Серія «Педагогічні науки» : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – Вип. 36. – С. 58-63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/258-
dc.descriptionHarmonization of the relationship between man and nature is today the key task of the educational process of multi-stage educational institutions. In this regard, in the context of implementing the national concept of upbringing preschool children, there is an urgent need for the formation of the primary focus of environmental responsibility among pupils. In the article some aspects of the problem of becoming a high school of specialists, capable of forming in the pupils the primary focus of environmental responsibility are highlighted. It is proved that the effectiveness of the ecological upbringing of preschool children depends to a large extent on the readiness of future educators for the ecological and pedagogical activity.uk_UA
dc.description.abstractГармонізація взаємовідносин людини з природою виступає сьогодні ключовим завданням навчально-виховного процесу різноступеневих закладів освіти. У зв’язку з цим, в умовах реалізації національної концепції виховання дошкільнят є нагальна потреба у формуванні першооснов екологічної відповідальності у вихованців. У статті висвітлюються деякі аспекти проблематики становлення у вищій школі фахівців, здатних до формування у вихованців першооснов екологічної відповідальності. Доводиться, що результативність екологічного виховання дошкільників значною мірою залежить від готовності до еколого-педагогічної діяльності майбутніх вихователів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;36-
dc.subjectекологічна освіта і вихованняuk_UA
dc.subjectекологічне виховання дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectготовність до еколого-педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectекологічна відповідальністьuk_UA
dc.subjectecological education and upbringinguk_UA
dc.subjectecological education of children of preschool ageuk_UA
dc.subjectreadiness for ecological-pedagogical activityuk_UA
dc.subjectecological responsibilityuk_UA
dc.titleГотовність майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти до формування першооснов екологічної відповідальності вихованцівuk_UA
dc.title.alternativeReady for future masters of preschool education units to the formation of first suspension of environmental responsibility in researchersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf3.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.