Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/264
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПейков, В.М.-
dc.contributor.authorPeikov, V.М.-
dc.date.accessioned2018-04-23T10:10:27Z-
dc.date.available2018-04-23T10:10:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПейков В.М. Педагогічні можливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях зі спортивно-оздоровчих дисциплін у вищій школі // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Серія «Педагогічні науки» : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – Вип. 36. – С. 180-185.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/264-
dc.descriptionThe article deals with problematic issues and ways of using information and communication technologies in educational institutions during physical education and training sessions. Prospects and argumentations for such an innovation are made on the basis of the opportunities provided by modern computer technologies. This work is intended to increase the motivation of specialists in the field of physical culture and sports to implement multimedia projectors and screens in their pedagogical activities. The essence of the methodology is to improve the visibility of physical movements, technical skills and tactical actions that students must learn during training. The attractiveness of the proposed methodology for those who are studying is the convenience and habitualness of perception of visual information prepared by the teacher for display. Modern technical and soft ware possibilities allow to presenting the educational material in stages, in dynamics, slowly, from different perspectives with a high degree of detalization, which increases the efficiency of the educational process.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються деякі проблемні питання педагогічно доцільного використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальних закладах різного ступеню під час занять з фізичного виховання і на тренуваннях з метою демонстрації навчального матеріалу. Перспективи і обґрунтування такого впровадження робляться на підставі переваг, які надає сучасна комп’ютерна техніка, та з огляду досвіду її використання педагогічними працівниками інших навчальних предметів і дисциплін. Йдеться, насамперед, про підвищення мотивації майбутніх фахівців галузі фізичної культури і спорту застосовувати мультимедійні проектори в своїй педагогічній діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІзмаїл : РВВ ІДГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;36-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна технікаuk_UA
dc.subjectфізична культура і спортuk_UA
dc.subjectнавчально-тренувальний процесuk_UA
dc.subjectвізуалізація інформаціїuk_UA
dc.subjectдемонстрація навчального матеріалуuk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.subjectнаочні засобиuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectcomputer technologyuk_UA
dc.subjectphysical culture and sportsuk_UA
dc.subjecttraining processuk_UA
dc.subjectvisualization of informationuk_UA
dc.subjectdemonstration of educational materialuk_UA
dc.subjectmotor activityuk_UA
dc.subjectvisual aidsuk_UA
dc.titleПедагогічні можливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях зі спортивно-оздоровчих дисциплін у вищій школіuk_UA
dc.title.alternativePedagogical possibilities of application in the high school of information and communication technologies at classes on sports and recreation disciplines in high schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник ІДГУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf3.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.